Home / עיצוב פנים / סוגי סורגים למרפסת

סוגי סורגים למרפסת

סורגים למרפסת מטרתם לשמור על דיירי הבית מפני נפילות וכן לשמור מפני פריצות לבית וכניסה של מסיגי גבול. כאשר בונים מרפסת או נכנסים לבית עם מרפסת חשוב לבדוק כי קיימים סורגים תקניים. סורגים אלו מסופקים על ידי אנשי מקצוע בתחום עבודות המסגרות וניתן היום למצוא מסגריות רבות ברחבי הארץ. מסגריה היא בית מלאכה בו עובד מסגר ושם מייצרים מוצרים שונים ממתכת כמו למשל שערים, גדרות, סורגים ועוד. לכל מסגריה סגנון עיצובי שונה ומחירים אחרים.

סורגים למרפסת למשל הם אחד המוצרים המיוצרים במסגריה וישנם סוגים רבים שלהם ביניהם למשל סורגים ישרים. סורגים ישרים הם בעלי מבנה ישר ולרוב הם מגיעים בצורות שונות ובצבעים שונים. סוג נוסף הוא סורגי בטן שהם יהיו בעלי כיפוף או בליטה. הסורגים בצורה הזו מעניקים אפקט של מדף ולרוב מניחים עליהם עציצים למשל. סוג נוסף של סורגים הוא סורגים נפתחים והם ניתנים לפתיחה כמו חלון. קיימים גם סורגים למרפסת בהזמנה אישית ואפשר לעצב אותם בצורות שונות וסגנונות שונים על פי בחירה. לרוב ניתן לראות גם עיטורים מיוחדים על גבי הסורג.

צביעה של סורגים למרפסת נעשית על ידי המסגר אחרי שהצורה של הסורג מוכנה. הצביעה נעשית בתנור מיועד על מנת לשמור על צבע הסורג גם בתנאי מזג אוויר משתנים. יש אנשים הבוחרים צבע לבן לסורגים ויש כאלו שמעדיפים צבעים מיוחדים ועזים יותר.

סורגים למרפסת שימושיים בבתים פרטיים אך לא רק וגם בבתי עסק שונים מתקינים סורגים במרפסת. בבתי עסק רבים קיימת מרפסת המיועדת להפסקה, ליציאה להתרעננות וכו' וגם שם יותקנו סורגים. באופן כללי כאשר בוחרים סורגים לבית או לבית העסק עושים זאת על פי גורמים רבים כמו למשל הסוג של הסורג, הצבע שלו והעיצוב שלו. ניתן להתייעץ עם בעלי מקצוע אודות בחירת סוג הסורגים והעיצוב שלהם.
התקנת סורגים למרפסת נעשית על ידי חברה שעושה זאת על פי התקן כיוון שמדובר במוצר בטיחותי. חשוב לשאול את החברה אודות שנות הניסיון שלה בתחום ולהתעניין בשירותים נוספים שהיא מציעה. ניתן למצוא כיום מסגריות שונות באמצעות המלצות של חברים או בני משפחה וכמו כן באמצעות האינטרנט. מסגריות שונות לרוב יתחזקו אתר אינטרנטי כדי לפרסם את עצמן ובו כתוב לרוב אודות שנות הניסיון שלהן, אודות המוצרים השונים שהן מציעות ואילו סוגים קיימים מכל מוצר. בנוסף, ניתן להתרשם מהמלצות של אנשים אחרים אודות אותה מסגריה וגם לראות תמונות של מוצרים שונים. באתר ניתן למצוא מידע אודות המוצר הרלוונטי עבורנו וכך למשל ניתן לקרוא אודות סורגים למרפסת או סורגים לחלונות, מעקה למדרגות פנים וחוץ ושערים לבית או גדרות לגינה. מחירים של מוצרי המסגריה תלויים בגורמים רבים ביניהם למשל הגודל של המוצר, איכותו, סוג חומרי הגלם והעיצוב שלו.

About admin

Check Also

שער חשמלי לחניה בבית או במשרד

שער חשמלי הוא בעל יתרונות רבים ביניהם למשל האפשרות לשמור על הרכב בזמן שהוא עומד בחניון מפני פגיעות וגניבות, החיסכון בזמן מציאת חניה פנויה ועוד. רבים בוחרים היום להתקין שער בחניה בבית שלהם או בבית העסק, בעיקר אם הם מחזיקים ברכב יקר ורוצים לשמור עליו מפני פגיעות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *