Home / אזרחות צרפתית / תהליך של חידוש דרכון צרפתי

תהליך של חידוש דרכון צרפתי

דרכון צרפתי הוא דרכון שמאפשר לנוע בחופשיות במדינות רבות באירופה, ללמוד, לעבוד, להקים עסק, ליהנות מהטבות וזכויות שונות בצרפת וכן להיכנס לארצות הברית ללא ויזה. ישראלים רבים בודקים את זכאותם להוצאת דרכון צרפתי על מנת להנות מההטבות השונות שהוא מציע וקיימים סוגים שונים של זכאות לקבלת אזרחות צרפתית. כך למשל זכאות לקבלת דרכון יכולה לנבוע מנישואין לאזרח צרפתי, מילודה על אדמת צרפת או מהורים צרפתיים. כדי להוציא אזרחות צרפתית נדרש הליך ארוך ויחסית מורכב וכמו כן נדרשים מסמכים רבים.

חידוש דרכון צרפתי נדרש עבור אלו שמחזיקים כבר בדרכון מעל כמה שנים. תוקף הדרכון למבוגרים הוא 10 שנים ולילדים 5 שנים. כמו כן הקונסוליה הצרפתית רשאית לבקש הוכחת אזרחות מאדם המחזיק בדרכון צרפתי כאשר הדרכון פג תוקף מעל שנתיים. חידוש דרכון צרפתי מתבצע על ידי הקונסוליה וניתן למצוא היום מידע רב אודות התהליך, אילו מסמכים נדרשים ומול מי מתנהלים.

כדי לממש זכאות לאזרחות צרפתית או חידוש דרכון צרפתי יש להוכיח את מקור הזכאות, את הזכות להורשה ועוד. כלומר נדרשים מסמכים שונים לצורך ההליכים השונים ויש להוציא אותם מהגופים הרלוונטים במידה ואין אותם ברשותנו. כיום ניתן לפנות לעורכי דין העוסקים בתחום של הוצאת אזרחות צרפתית, ויזה לצרפת וגם חידוש דרכון צרפתי ולהיעזר בהם. ישראלים רבים שמחזיקים באזרחות צרפתית אינם דוברים היטב את השפה כיוון שקיבלו את אזרחותם בהורשה למשל ולכן יותר מורכב עבורם להתנהל מול הגופים השונים בצרפת. 

כמו כן התהליך של הוצאת אזרחות צרפתית יכול להיות ארוך ומורכב, יותר מזה של חידוש דרכון צרפתי ולכן בעזרת איש מקצוע שמבין בתחום ניתן להקל על התהליך וגם לקצר אותו. עורכי דין צרפתיים נותנים שירות לעולים צרפתיים בארץ וגם לישראלים רבים וניתן למצוא אותם בקלות באמצעות האינטרנט.

עורכי דין צרפתיין לרוב יתחזקו משרד עורכי דין וכן יפרסמו את עצמם על ידי אתר אינטרנטי בו ניתן לקרוא אודות השירותים השונים שהם מציעים. בנוסף ניתן למצוא מידע באתריהם לרוב אודות הוצאת אזרחות צרפתית, הוצאת ויזה לצרפת, חידוש דרכון צרפתי למי שיש ועוד. באתר ניתן להתרשם מהמלצות של לקוחות אחרים אודות משרד עורכי הדין וכן לקרוא תשובות של עורך דין על שאלות נפוצות שונות.

עורכי דין אלו מציעים גם שירותים בנושא של הוצאת ויזה לצרפת שהיא מתאימה לאלו המעוניינים ללמוד בצרפת לתקופת זמן ממושכת, לעבוד בצרפת או לערוך מחקר. כאשר אין זכאות לאזרחות צרפתית ואדם מעוניין לשהות בצרפת מספר חודשים מוגבל, הוא יצטרך ויזה לצרפת שהיא בעצם אשרת שהייה זמנית. כלומר, קיימים נושאים רבים בתחום של אזרחות צרפתית ולכן עורכי דין שמתמקצעים בתחום יכולים לתת שירותים רבים ולעזור בכל מה שקשור בהתנהלות מול הגופים השונים.

About admin

Check Also

אזרחות צרפת

אזרחות צרפת היא מעמד נחשק הפותח דלתות למגוון הטבות והזדמנויות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *