Home / ריהוט למסעדות / בחירת שולחנות וכסאות לבתי קפה

בחירת שולחנות וכסאות לבתי קפה

בית קפה הוא מקון אליו אנחנו מגיעים כדי לעשות הפסקה, לנוח, להנות מקפה ואוכל מיוחדים ולפגוש חברים ובני משפחה.קיימים סוגים רבים של בתי קפה וכל אחד מציע תרבות שונה, מאכלים שונים וחוויה אחרת. בתי קפה שונים מספרים סיפור מסוים, אחרים מעוצבים על פי סטייל או קונספט מסויים ויש כאלו שאנחנו מגיעים אליהם במיוחד בשביל לראות את העיצוב שלהם. עיצוב בתי קפה הוא תחום שהפך בשנים האחרונות ליותר מוכר וניתן לראות ברחבי העולם בתי קפה המעוצבים בקפידה, על פי סגנון, תרבות וסיפור ייחודיים.

חלק גדול ומשמעותי מעיצוב בתי קפה הוא בחירת הריהוט של בית הקפה הכולל ברובו שולחנות וכסאות לבתי קפה לצד ריהוט נוסף. הריהוט לרוב ייבחר על פי גורמים רבים כמו תקציב בעל בית הקפה, מיקום בית הקפה, תרבות, אווירה וסוג הסועדים שמגיעים. בבתי קפה מסוימים ישנם שולחנות וכסאות מגוונים ולא אחידים ובאחרים ניתן לראות ריהוט שקשור זה לזה.

קיימים היום בתי קפה רשתיים רבים אותם אנחנו יכולים לזהות מרחוק על פי העיצוב שלהם וכמו כם קיימים גם בתי קפה בוטיקיים שמציעים חוויה מקורית וייחודית. את האופי של בית הקפה והאווירה בו קובעים רבות על ידי העצוב בו ולכן חשוב לבחור שולחנות וכסאות לבתי קפה על פי העיצוב הכולל שלו.

כאשר בוחרים שולחנות וכסאות לבתי קפה לרוב מתחשבים בסוג הקהל שמגיע וכך למשל אם מדובר בבית קפה שמיועד בעיקר למשפחות או קבוצות, ניתן לראות שולחנות גדולים לצד ספות וכורסאות ישיבה, ספסלים מיוחדים וכו'. בית קפה המיועד לזוגות, לרוב יכלול שולחנות קטנים לצדם כורסאות קטנות ולעיתים גם נדנדות וערסלים. אם מדובר בבית קפה פתוח, לרוב הריהוט יהיה מותאם לתנאי מזג אוויר משתנים. בתי קפה איטלקיים, ישראלים וצרפתיים יכללו ריהוט מותאם לתרבות המקום.

מחירים של שולחנות וכסאות לבתי קפה הם מגוונים ותלויים בים היתר באיכות הריהוט, ביצרן, בגוגל, בחומרי הגלם ועוד. ניתן לערוך השוואה בין ספקים שונים ולהבין מה קובע את מחירו של הריהוט לפני שבוחרים אותו.

קיימים סוגים רבים של שולחנות וכסאות לבתי קפה ביניהם למשל כאלו המעוצבים בסגנון עתיק, מודרני, מינימליסטי, כפרי או יוקרתי. גם צורת השולחנות והכסאות משתנה ויש שולחנות עגולים, מרובעים או בצורות לא קונבנציונליות, כסאות עם משענת או בלי, כסאות עגולים או מרובעים וכו'.

ניתן למצוא שולחנות וכסאות לבתי קפה בחנויות שונות או דרך ספקים שונים המציעים רהיטים לבתי עסק וכמו כן להתרשם מקטלוגים שונים שלהם כדי להבין ממה מורכב כל פריט, מה הגודל, הצבע והבדים שלו וכו'. ניתן לראות היום כתבות רבות בנושא של עיצוב בתי קפה וכמו כן בתי הקפה היפים בעולם, בתי קפה שמעוצבים בסגנון מקורי וייחודי ועוד.

About admin

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *