Home / עיצוב פנים / מדרגות ברזל חוץ או פנים בסגנונות שונים

מדרגות ברזל חוץ או פנים בסגנונות שונים

כיום ברוב המקומות בארץ ניתן לראות מדרגות אבן, אך ניתן למצוא גם מדרגות ברזל, בעיקר במקומות בהם יש צורך במדרגות חירום וכמו כן במבנים ציבוריים.

מדרגות ברזל הן בעלות יתרונות רבים ולכן בשנים האחרונות נעשה יותר ויותר שימו בהן. כאשר מדברים על מדרגות ברזל חוץ או פנים באים בחשבון ולכן ניתן לראות מדרגות אלו במקומות פנימיים ובמקומות חיצוניים.

מדרגות ברזל חוץ ופנים מיוצרות במסגריה, בית מלאכה העוסק בייצור מוצרים העשויים מתכות מסוגים שונים. במסגריה ניתן לקנות סורגים, מעקות, שערים וגדרות למשל וכמו כן גם פסלי נוי ממתכת. על ידי שימוש בכלים ייעודיים ועל ידי חימום המתכת, יכול המסגר לכופף אותה ולעצב אותה לצורות הרצויות. כמו כן, היום מסגריות מציעות גם עיצוב משלהן וסגנון משלהן הכולל עיטורים, פרזולים וצביעה של המתכות.

כאשר מדברים על מדרגות ברזל חוץ או פנים דורשים עבודה מעט שונה וכך למשל ניתן לראות כי מדרגות הנמצאות בתוך בית פרטי יהיו בעלות דגש על העיצוב יותר מאשר מדרגות חיצוניות.

כיום יותר מעצבי פנים ואדריכלים בוחרים להוסיף מדרגות ברזל חוץ מאשר מוצרים נוספים העשויים ברזל בתוך הבית. הסיבה לכך היא הפונקציונליות, המחיר והמראה של הברזל. מדרגות מברזל מציעות מראה אותנטי וחדשני וניתן גם לשלב בהן חומרי גלם נוספים כמו עץ. 

לצד מדרגות ברזל הנמצאות בחוץ או בפנים צריך להיות גם מעקה. מטרתו של המעקה למדרגות היא לשמור על העולים והיורדים מפני נפילות וכן לסייע להם לעבור את המדרגות. כיום ניתן לראות מעקות מברזל בעלי עיצובים מרשימים הכוללים צורות שונות, פרזולים שונים וגם שילוב של עץ או זכוכית לשדרוג המראה. גם את המעקה מייצרים במסגריה והוא יכול להיות תואם למדרגות עצמן.

מחיר של מדרגות ברזל חוץ מהיותו תלוי במסגריה המייצרת את המדרגות, תלוי גם בגורמים נוספים כמו למשל גודל, כמות המדרגות, מורכבות העיצוב ועוד. כמו כן, גם צביעה וגילוון קובעים את המחיר של מדרגות.

כיום ניתן לראות מדרגות ברזל חוץ או פנים הצבועות במגוון צבעים. צביעה למוצרי ברזל נעשית באופן מיוחד ומתאים. גילוון הוא תהליך בו מצפים את הברזל בחומרים ייעודיים על מנת לשמור עליו מפני חלודה. מוצרים העשויים ברזל ועומדים בחוץ, חשופים לנזקי מזג האוויר ולכן לרוב יעברו גילוון. 

ניתן למצוא כיום מסגריות המציעות שירותים ברחבי הארץ באמצעות האינטרנט, שם לרוב הן יתחזקו אתר ובו ניתן לקרוא אודות השירותים שהן מציעות. כמו כן ניתן לראות תמונות של מוצרים שונים המיוצרים במסגריה ולהתרשם מהסגנון העיצובי של כל מסגריה. ניתן לראות למשל דוגמאות של מדרגות ברזל בעיצובים שונים בתמונות. באתרים מסוימים ניתן גם לראות מחירים של מוצרים או לפחות להבין ממה מורכב המחיר של כל מוצר.

About admin

Check Also

סוגי סורגים לבית

לסורגים יש מטרות שונות וחשובות ביניהן מניעת כניסה של גורמים מבחוץ לתוך הבית וכמו כן מניעת נפילה מתוך הבית. בבתים שנמצאים על הקרקע או בקומות נמוכות יחסית הסורגים מהווים אבטחה חשובה כאשר הם מתריעים בפני פורצים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *