Home / Uncategorized / חברות המציעות דוכן נאומים למכירה

חברות המציעות דוכן נאומים למכירה

באירועים רבים, בעיקר באלו שיש בהם במה, ניתן לראות דוכן נאומים ליד הנואם. דוכן נאומים הוא למעשה מעין פודיום שמאחוריו עומדים אנשים שרוצים לנאום באירוע או מופע עסקי, אקדמי או לימודי. 

קיימים היום סוגים רבים של דוכני נאומים כמו גם אביזרי במה נוספים ביניהם מדרגות, תפאורה, מיתוג ועוד. לרוב דוכן נאומים יכלול עמדה מיוחדת לחיבור מחשב נייד, וכן שקעים לחיבור מכשירי חשמל ומקום למיקרופון. כל אלו נמצאים שם על מנת שהנואם יוכל לחבר את המדיה שלו ולהקרין תוכן על גבי מסך אם יש צורך.

חברות רבות המציעות דוכן נאומים למכירה וכן מוצרים נוספים לאירועים, לרוב יציעו מספר סוגים ועיצובים של דוכנים על מנת לאפשר ללקוח לבחור מתוך מגוון רחב את מה שמתאים לו ולאופי האירוע. דוכן נאומים לרוב ישמש באירוע חברה, כנס, הרצאות ועוד. במקרים הללו, לרוב גם ממתגים את הדוכן בלוגו החברה אשר מפיקה את האירוע.

חברות רבות מציעות דווקא דוכן נאומים להשכרה ולא למכירה. השכרת ציוד לאירועים הפכה ליותר נפוצה בשנים האחרונות וניתן לראות חברות רבות בשוק המציעות אביזרי במה, מחסומים לאירועים, ציוד במות ועוד. היתרון בהשכרה של ציוד מצד הלקוח, הוא שאינו צריך לדאוג לשינוע, אחסון ותחזוקה כללית של המוצר. אולם, דוכן נאומים למכירה גם הוא יהיה בעל היתרונות שלו.

ניתן למתג אותו, ניתן להשקיע בדוכן איכותי, וניתן להשתמש בו במגוון אירועים.

דוכן אירועים למכירה או להשכרה לרוב יהיה בנוי בצורה כזו שהקהל רואה רק את צידו החיצוני. בצידו הפנימי יכול נואם להניח דפים וטקסטים, להניח את הציוד שלו.

בעלי עסקים וארגונים גדולים המקיימים אירועים באופן שוטף, יכולים לרכוש דוכן נאומים למכירה מחברות המציעות אותו. 

ניתן למצוא כיום מגוון של דוכני נאומים ביניהם למשל דוכנים שקופים, דוכני עץ, מתכת ועוד. דוכנים שונים מעוצבים בסגנונות שונים המתאימים לסוג האירוע ולסוג החברה.

מחיר של דוכן נאומים למכירה משתנה בהתאם לגורמים רבים כמו למשל החברה המציעה אותו, הסוג שלו, חומרי הגלם ממנו הוא עשוי, האיכות שלו, העיצוב שלו ועוד. ניתן להשוות בין המחירים של חברות שונות המציעות ציוד לאירועים למכירה או להשכרה.

ניתן למצוא כיום חברות שונות אשר מציעות דוכן נאומים למכירה או להשכרה וגם ציוד רב ונוסף לאירועים ברחבי הארץ באמצעות האינטרנט. לרוב חברות אלו יתחזקו אתר על מנת לפרסם את עצמן ואת המוצרים שלהן וניתן למצוא באתר מידע רחב אודות השירותים שלהן ואזורי השירות. באתר ניתן לקרוא המלצות וחוות דעת וכמו כן לראות תמונות של דוכני נאומים שונים על מנת להבין מה הסוגים והסגנונות אתם החברה מציעה. כמו כן, חברות המציעות דוכן נאומים למכירה יכולות גם להציע לעיתים דוכן נאומים להשכרה בהתאם לבקשת הלקוח. 

About admin

Check Also

אילו מוצרים מייצרות מסגריות ?

מסגריות הן בתי מלאכה אשר בהן עובד המסגר ושם מייצרים מוצרים שונים ממתכות כמו למשל סורגים, מעקות, מדרגות, שערים וכן פסלי נוי ממתכת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *