Home / עיצוב פנים / מהי מסגריה ?

מהי מסגריה ?

מסגריה היא בית מלאכה בו מייצרים מוצרי מתכת שונים כמו למשל סורגים לחלון, מעקה למדרגות, מדרגות פנים חוץ ופנים, שערים, גדרות ועוד. כמו כן במסגריה מייצרים גם פסלי נוי ממתכת. על ידי כלים מתאימים ועל ידי חימום של המתכת, המסגר יכול לכופף אותה ולעצב אותה לצורות הרצויות. קיימים היום מסגריות רבות ברחבי בארץ, כל אחת מציעה מוצרים שונים, סגנון שונה ומחירים אחרים.

עבודה עם מסגריה מאפשרת ללקוח לבחור את המידות הרצויות

ואת העיצוב הספציפי שהוא רוצה עבור פריט מסוים. כך למשל אנשים רבים מתקינים בכניסה לבית שער מעוצב. שערים לכניסה לרוב עשויים ברזל שהוא חומר עמיד ואמין ומזמינים אותם מסגריות לרוב. כיום ניתן לראות שערי ברזל בכניסות לבתים אשר מעוצבים באופן ייחודי, עם שילוב של חומרי גלם נוספים, חלון באמצע, צבעים מיוחדים, עיטורים ופירזולים. כמו כן, ניתן להתקין על השער גם תיבת דואר וכן לבחור בשער הזזה חשמלי מסוגים שונים.

מוצר נוסף שמציירת מסגריה בהזמנה אישית הוא גדרות. גם גדרות לחצר יכולות להיות היום מעוצבות באופן ייחודי וניתן לראות כיום בבתים רבים גדרות בגדלים שונים, בעגלות צורות ייחודיות, צבעים שונים ופרזולי ברזל מיוחדים. 

מוצר נוסף שמעבר לפונקציונאליות שלו מוסיף פן עיצובי מרשים לבית הוא מעקה למדרגות. ליד כל גרם מדרגות צריך להיות מעקה, וכיום ניתן לראות מעקות מעוצבים על ידי שילוב של עץ, צביעה, יצירת עיטורים שונים ועוד.

לרוב, כאשר מעוניינים להזמין מוצר ממסגריות, איש מקצוע יגיע אל בית הלקוח, ימדוד את המידות, יראה את מורכבות ההרכבה במקום, יציג אפשרויות עיצוב ללקוח ויכין הצעת מחיר. 

מחיר של מוצרים המוצעים על ידי מסגריה משתנה בהתאם לגורמים רבים כמו מה המוצר, מה חומר הגלם שלו, מה הגודל, מורכבות העיצוב ומורכבות ההתקנה שלו. כמו כן, מסגריות אשר מייצרות מוצרי ברזל גם לרוב יכניסו להצעה גילוון. גילוון הוא שלב בייצור הפריט שנועד לשמור עליו מפני חלודה. מוצרים אשר חשופים לנזקי מזג האוויר כמו מעקות, גדרות ושערים לרוב יעברו תהליך של גילוון. קיימים שני סוגים של גילוון בהם קר וחם, כאשר גילוון חם נחשב לאיכותי יותר ויקר יותר.

ניתן למצוא כיום מסגריה ברחבי הארץ באמצעות האינטרנט. באתר של מסגריות לרוב ניתן לקרוא אודות השירותים שלהן, אודות סוגי המוצרים השונים ומחיריהם וכמו כן ניתן לקרוא המלצות של לקוחות אחרים. באתר לרוב ניתן לראות תמונות של מוצרים שונים ולהבין את הסגנון העיצובי של המסגריה. בעזרת התמונות והדוגמאות השונות ניתן לקבל השראה לבחירת המוצר הרלוונטי.

כל מסגריה גובה מחירים שונים עבור המוצרים שלה ולכן ניתן לערוך השוואה בין בתי המלאכה השונים. כיום ניתן למצוא בכל בית מוצרים המיוצרים במסגריה ולכן גם ניתן למצוא בתי מלאכה רבים בתחום.

About admin

Check Also

דלתות כניסה מברזל לבית

כיום ניתן לראות יותר בתים בהם יש דלת ברזל בכניסה כיוון שהברזל נחשב חומר חזק ועמיד, בעל יתרונות רבים וכמו כן, השנים האחרונות גם נחשב למוצר עיצובי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *