Home / ריהוט / עבור חלון בלגי מחיר משתנה

עבור חלון בלגי מחיר משתנה

חלון בלגי הוא סוג של חלון אשר הופך יותר נפוץ בשנים האחרונות בגלל המראה המיוחד שלו, ולמעשה מדובר בחלון בעל פרופיל דק ועדין העשוי ממתכת. בין הפרופילים של החלון מניחים לוחות זכוכית ולכן החלון הבלגי הוא חלון אשר כולל שטחי זכוכית גדולים ומינימום מתכת, מה שגורם למראה שלו להיות ייחודי. חלון בלגי גם מאפשר חלוקה לצורות שונות ועיצובים שונים ולכן הוא נחשב לאלמנט עיצובי בבתים רבים.

הפרופיל, הוא למעשה המסגרת, חלקי המתכת המרכיבים את החלון. בעבר היה מורכב החלון מפרופיל ברזל ועם הזמן הוא הפך להיות מיוצר מאלומיניום. ברזל הוא חומר שרגיש לחלודה ולכן הוא צריך תחזוקה מתאימה. לעומת זאת אלומיניום נחשב חזק ואמין ולא דורש חידוש של צביעה למשל. בנוסף, אלומיניום ידוע כמבודד רעשים טוב יותר.

עבור חלון בלגי מחיר משתנה אשר תלוי בגורמים רבים כמו למשל סוג חומרי הגלם המרכיבים אותו, הצורה של החלון, גודל, סגנון עיצובי ועוד. המחיר נע בין טווח רחב ולכן ניתן לקבל הצעת מחיר מאנשי מקצוע לפי בקשת הלקוח.

כמו כן, עבור חלון בלגי מחיר שלא תמיד מסתכם בחלון עצמו, ולרוב כאשר מתקינים חלונות בבית מתקינים לצדם גם סורגים ותריסים. קיימים סוגים רבים של סורגים, סגנונות עיצוב וצורות והמחיר שלהם משתנה גם כן בהתאם לגורמים רבים. סורגים מיוצרים במסגריות, בהן מייצרים מוצרי מתכת שונים. סורגי ברזל לרוב גם יעברו תהליך של גילוון לשמירה מפני חלודה, מה שקובע גם כן את המחיר שלהם. כמו כן, קיימים סוגים רבים של תריסים, חשמליים או ידניים וגם תריסי אור. תריס אור הוא תריס חשמלי שנגלל למעלה ולמטה אך מדובר בתריס מתוחכם יותר בעל שלושה מצבי פתיחה. המצב החדש התריסים אלו הוא מצב ביניים המאפשר לקבוע את המרחקים בין התריסים ולווסת את כמות האור שנרצה להכניס פנימה.

מחיר של תריס כזה יהיה יקר יותר משל תריס רגיל ולכן עבור חלון בלגי מחיר גבוה יותר אם בוחרים להזמין לצדו תריס אור.

כאשר מדברים על חלון בלגי מחיר הוא לא דבר קבוע כיוון שישנם דגמים רבים וסגנונות רבים של חלונות. כך למשל קיימים דגמים של חלון זה בעלי פרופיל דק אשר מתאימים לפתחים קטנים של חלונות. דגם נוסף הוא פרופיל עבה אשר מתאים לפתחים גדולים. כמו כן ישנם דגמים אשר מתאימים לחלונות הזזה ואחרים לחלונות ציר. בנוסף, ישנם גם סוגים שונים של זכוכיות לחלונות בלגיים.

כאשר מדברים על חלון בלגי מחיר שתלוי גם בהתקנה שלו. ההתקנה של החלונות הבלגיים דורשת ידע וניסיון של קבלני אלומיניום מקצועיים. עבור חלון בלגי מחיר של התקנה שיכול לעמוד על כמה אלפי שקלים. חשוב לבחור באנשי מקצוע אמינים ובעלי ניסיון בתחום.

About admin

Check Also

מדרגות חוץ מברזל

סוגים שונים של מחסומים לאירועים

מחסומים הם אמצעי אשר משמש כתיחום, הפרדה, הכוונה של קהל על ידי יצירת שביל, הבלטה של מקום, הדיפת קהל ועוד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *