Home / ריהוט / דלתות כניסה מברזל לבית

דלתות כניסה מברזל לבית

כיום ניתן לראות יותר בתים בהם יש דלת ברזל בכניסה כיוון שהברזל נחשב חומר חזק ועמיד, בעל יתרונות רבים וכמו כן, השנים האחרונות גם נחשב למוצר עיצובי. אם בעבר דלתות כניסה מברזל היו נחשבות מאסיביות ומגושמות, כיום ניתן לראות דלתות מעודנות יותר הכוללות עיצובים מרשימים. מעצבי פנים ואדריכלים משלבים יותר מוצרים מברזל לבית כיוון שהוא מציע מגוון רחב של עיצובים ודקורציות.

אחד היתרונות של דלתות כניסה מברזל הוא שהן אטומות לחום וקור וכן לרעש. בנוסף, הן עמידות בפני פגיעות ומכות. ברזל הוא חומר חזק ולכן דלתות ברזל גם קשות לפריצה. יתרון נוסף של דלתות ברזל הוא העובדה שהן ניתנות לעיצוב ייחודי ומרשים.

דלתות כניסה מברזל יכולות להגיע בגדלים שונים וכמו כן ניתן להוסיף להן גדרות שמשלימות את הקו העיצובי. את הדלת עצמה ניתן לעצב בצורה אטומה יותר או פחות, כלומר ניתן ליצור בה פתחי קטנים בצורות שונות או ליצור אותה אטומה לחלוטין. דלתות רבות בכניסות לבתים כוללות גם תיבת דואר מובנת, כך שבצד החיצוני קיים פתח קטן, ובצד הפנימי קיימת תיבה אליה נופלים המכתבים.

ניתן לשלב גם חומרי גלם נוספים בדלתות כמו למשל זכוכית או עץ. בדלתות רבות ניתן לראות מעין חלון זכוכית חלבית, שלא ניתן לראות דרכה, אך היא מוסיפה פן עיצובי מרשים. דלתות כניסה מברזל גם ניתנות לצביעה וכיום ניתן לראות דלתות שמנת, אפור בהיר או לבן. 

גם הידית שעל הדלת מקבל תשומת לב, וניתן לבחור ידיות בגדלים שונים, בעלי צורות שונות וכאלו הכוללות פרזולים מיוחדים. על גבי הדלת ניתן גם להוסיף עיטורים ופרזולים בצורות של עלים ופרחים למשל. 

דלתות כניסה מברזל כמו מוצרי ברזל אחרים מיוצרת במסגריה, בית מלאכה שבו מייצרים מוצרי מתכת שונים. המסגר מעצב את המתכת על ידי כלים מיוחדים ועל ידי חימום שלה. כיום מסגריות מציעות עיצובים מרהיבים של מוצרי מתכת ולכן יותר מעצבים ואדריכלים משלבים מוצרים אלו בבתים.

כחלק מתהליך הייצור של דלתות כניסה מברזל הם גם עוברות גילוון שהוא מעין ציפוי של הברזל על מנת לשמור עליו מפני חלודה. דלתות עומדות בחוץ ולכן חשופות לתנאי מזג האוויר המשתנים. קיימים שני סוגים של גילוון ביניהם גילוון חם או גילוון קר, כאשר גילוון חם נעשה רק במקומות בודדים בארץ ונחשב יקר ואיכותי יותר.


מחירים של דלתות כניסה מברזל משתנים בהתאם לגורמים רבים כמו למשל מורכבות העיצוב שלהן, ככל שהדלת יותר מעוצבת וכוללת יותר עיטורים ופרזולים כך המחיר יקר יותר. בנוסף, הגודל והעבודי של הדלת משפיע על המחיר, הגילוון, הצביעה והצורה. שילוב של חומרי גלם נוספים כמו זכוכית ועץ גם הוא יעלה את המחיר. ניתן לערוך השוואה בין מסגריות שונות ולהבין מה טווח המחירים.

About admin

Check Also

מדרגות חוץ מברזל

סוגים שונים של מחסומים לאירועים

מחסומים הם אמצעי אשר משמש כתיחום, הפרדה, הכוונה של קהל על ידי יצירת שביל, הבלטה של מקום, הדיפת קהל ועוד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *