Home / ריהוט / סוגים שונים של מחסומים לאירועים

סוגים שונים של מחסומים לאירועים

מחסומים הם אמצעי אשר משמש כתיחום, הפרדה, הכוונה של קהל על ידי יצירת שביל, הבלטה של מקום, הדיפת קהל ועוד. ישנם סוגים רבים של מחסומים המתאימים לצרכים שונים. כך למשל מחסומים לאירועים יכללו סוגים ספציפיים של מחסומים הנבחרים בהתאם לגודל האירוע ולסוגו.

מחסומים לאירועים ניתן לרכוש או לשכור מחברות העוסקות בתחום. ארגונים או חברות הפקה אשר מקיימים אירועים על בסיס קבוע, ישקלו את האפשרות של רכישת מחסומים כיוון שהשימוש בהם הוא תכוף. אולם, אם מקיימים אירוע חד פעמי או מספר אירועים לא גדול, ניתן לשכור מחסומים מחברות שונות. ישנם יתרונות לשכירות של מחסומים והם למשל העובדה שאין צורך לדאוג לשינוע המחסומים, אין צורך לדאוג למקום אחסון ולשלם עבורו עוד כסף, וכמו כן אין צורך לתחזק את המחסומים לאורך השנים.

מחירים של מחסומים לאירועים להשכרה משתנים בהתאם לגורמים רבים כמו החברה המציעה אותם, מיקום האירוע בארץ, מורכבות השינוע, סוג המחסומים, כמות ועוד. קיימים סוגים רבים של מחסומים ביניהם למשל מחסומי פלסטיק אשר מיועדים לווא דווקא לאירועים אלא לסימון. כך למשל במקומות בהם מתבצעת עבודה בכביש, לרוב יהיו מחסומי פלסטיק שמונעים את המעבר ולרוב הם יהיו צבועים בצבעים בולטים כמו צהוב וכתום. סוג נוסף של מחסומים הוא מחסומי מתכת שבהם נעשה שימוש באירועים שונים כמו למשל באירועים המקיימים בשטחים פתוחים גדולים ויש צורך לתחום אותם. ניתן לראות מחסומים כאלו מקיפים שטח של אירוע שהכניסה אליו אפשרית רק למי שרכש כרטיס. כמו כן, מחסומים אלו גם נועדו ליצור הכוונה לקהל, להפריד בין מתחמים שונים וכו'.

סוג נוסף של מחסומים לאירועים המתאים בעיקר לאירועים הומי אדם או להפגנות הוא מחסומי לחץ שגם לרוב יהיו מגובים על ידי אבטחה. מחסומי לחץ נראים לרוב מסביב לבמה במופעי אומן בהם יש קהל רב ואפשרות להתפרעויות.

חברות המציעות מחסומים לאירועים לרוב יציעו מספר סוגים של מחסומים וייעצו ללקוח אודות הסוג המתאים עבורו בהתאם לאופי האירוע, למיקום שלו ולכמות הקהל. 


ניתן למצוא כיום חברות המציעות מחסומים להשכרה באמצעות האינטרנט. לרוב חברות אלו יתחזקו אתר בו ניתן לקרוא מידע אודות סוגי המחסומים השונים, למה מיועד כל סוג של מחסום, מה המחירים שלהם ועוד. כמו, כן ניתן לראות תמונות של מחסומים שונים על מנת להבין איך הם נראים. חברות המציעות מחסומים לאירועים יציעו גם לרוב ציוד נוסף לאירועים הכולל למשל עמודי חיבלול ליצירת תורים, תרנים לדגלים למיתוג, במות, תפאורה ועיצוב לאירועים. חלק מהחברות מציעות שירותים בפריסה ארצית ואחרות מציעות שירותים במקומות ספציפיים בארץ. כמו כן, ניתן לערוך השוואת מחירים בין החברות השונות, על מנת להבין את המחירים בשוק ולחשב אם משתלם יותר לשכור או לרכוש מחסומים.

About admin

Check Also

דלתות כניסה מברזל לבית

כיום ניתן לראות יותר בתים בהם יש דלת ברזל בכניסה כיוון שהברזל נחשב חומר חזק ועמיד, בעל יתרונות רבים וכמו כן, השנים האחרונות גם נחשב למוצר עיצובי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *