Home / אזרחות צרפתית / תהליך של קבלת אזרחות צרפתית

תהליך של קבלת אזרחות צרפתית

קבלת אזרחות צרפתית נעשית מול הקונסוליה הצרפתית והתהליך עצמו יכול לארוך מספר שנים. כיום יותר ישראלים בודקים אותו הזכאות שלהם להוציא אזרחות צרפתית כיוון שאזרחות זו מעניקה אפשרויות רבות ברחבי אירופה. כך למשל אזרחות צרפתית מאפשרת לנוע בחופשיות במדינות האיחוד האירופי שמציעות נופים, היסטוריה ותרבות. כמו כן בעזרת אזרחות זו ניתן ללמוד במוסדות אקדמיים באירופה, לעבוד במדינות שונות ולפתוח עסקים. 

ישנם סוגים שונים של זכאות להוצאת אזרחות צרפתית ביניהם למשל זכאות מטעם נישואים, מטעם הורשה ומטעם ילודה על אדמת צרפת. כל סוג של זכאות דורש תהליך מעט שונה. זכאות הנובעת מטעם נישואין למשל דורשת מהמבקש להציג מסמכים המוכיחים על חמש שנות נישואין וחמש שנות חיים משותפים. כמו כן עליו לעבור מבחן שפה. 

קבלת אזרחות צרפתית מטעם ילודה על אדמת צרפת או מטעם הורשה ידרשו מסמכים שונים כמו מסמכי לידה, ספר משפחה וכו׳. כמו כן, חלק מהמסמכים דורשים תרגום המוצעעל ידי נוטריון.

כיום יותר אנשים המעוניינים בתהליך של קבלת אזרחות צרפתית פונים לעורך דין או נוטריון צרפתיים בארץ שמציעים שירותים במגוון תחומים. עורכי דין צרפתיים מכירים את הדין הצרפתי והישראלי ובזכות הידע והניסיון שלהם יכולים לזרז את התהליך של הוצאת אזרחות ולהקל על הלקוח בכל הקשור בהתנהלות מול גופים שונים והצגת מסמכים נדרשים. עורכי דין צרפתיים באתר מציעים גם שירותים בתחום של נדל״ן, נישואין וגירושין.

קבלת אזרחות צרפתית אינה אפשרית לכל אחד וכך למשל ישראלים המעוניינים ללמוד בצרפת או לעבוד בצרפת ואינם רוצים או אינם זכאים להוצאת אזרחות צרפתית יכולים להוציא ויזה לצרפת. ויזה לצרפת היא אשרת שהייה זמנית המאפשרת ללמוד, לעבוד או לטייל בצרפת. קיימים סוגים שונים של ויזות לצרפת וכל סוג מציע תקופת שנייה אחרת וזכויות או מגבלות שונות. גם בתחום של הוצאת אזרחות רבים פונים לעורך דין צרפתי.

כיום ניתן למצוא עורך דין צרפתי ברחבי הארץ באמצעות האינטרנט. לרוב עורכי דין צרפתיים יתחזקו אתר ובו ניתן לקרוא אודות ההשלכות שלהם, אודות השירותים שהם מציעים בתחומים שונים כמו קבלת אזרחות צרפתית וכן להתרשם מהמלצות של לקוחות אחרים. בנוסף, לרוב עורכי דין יפרטו באתר אודות המסמכים הנדרשים עבור תהליכים שונים. כל עורך דין גובה מחירים שונים עבור השירותים שהוא מציע וניתן לערוך השוואה בין מספר עורכי דין בארץ כדי להבין מה טווח מחירים בשוק.


למרות המחיר הכרוך בזה, מומלץ להתנהל מול עורך דין צרפתי בתחום של קבלת אזרחות צרפתית כיוון שבעזרת עורך דין ניתן להפוך את התהליך לפחות מורכב. עורך דין צרפתי דובר את השפה, מכיר את הגופים השונים ואת התהליכים מולם, יודע אילו מסמכים נדרשים ואיך ניתן לאתר אותם וכן מלווה את הלקוח בתהליך.

About admin

Check Also

איך מוציאים אזרחות צרפתית לילדים ולמה לעשות את זה?

לאזרחות צרפתית יתרונות רבים כמו היכולת לחיות ולעבוד בצרפת ללא הגבלה, הזכות להצביע בבחירות לאומיות ולמלא תפקידים ציבוריים, הזכות לקבל הגנה מממשלת צרפת בחו"ל, גישה למערכת הבריאות הצרפתית ולחינוך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *