Home / סוכן ביטוח עצמאי / כאשר מחפשים סוכן ביטוח כלל או איילון יכולות להיות חברות רלוונטיות

כאשר מחפשים סוכן ביטוח כלל או איילון יכולות להיות חברות רלוונטיות

עבור סוכן ביטוח כלל היא אחת החברות שאיתה הוא יכול לעבוד. עולם הביטוחים הוא מורכב וכולל אפשרויות רבות ולכן אנשים שבוחרים לרכוש ביטוחים עובדים עם סוכן ביטוח. סוכן ביטוח הוא איש מקצוע שעובד באופן עצמאי או כחלק מסוכנות, ומטרתו היא בין היתר להיפגש עם הלקוח ולהבין ממנו מה היכולות הכלכליות שלו ומה הצרכים שלו ועל פי אלו להתאים לו את המסלול המתאים ביותר. 

כיום יש ביטוחים שונים כמו למשל ביטוחי בריאות, ביטוחי חיים, ביטוחי פנסיה ועוד. לכל סוג של ביטוח יש גם מסלולים רבים ומחירים שונים וכמו כן קיימות היום חברות ביטוח רבות בשוק. ישנם אנשים שבוחרים לעבוד ישירות מול חברות הביטוח ואחרים מעדיפים להיעזר באיש מקצוע שמכיר את התחום והוא בעל ניסיון בתחום, כך שהוא יכול לכוון אותם בבחירת האפשרות המתאימה ביותר עבורם. עבור סוכן ביטוח כלל או איילון  יכולות להיות חברות מוכרות אם הוא עובד איתן, ובכך הוא יכיר היטב את מגוון המסלולים שלהן.

אם למשל מדברים על ביטוח פנסיוני, קיימים מסלולים רבים, קרנות שונות וכמו כן גם מחירים אחרים. אדם שמעוניין לרכוש את הביטוח המשתלם ביותר, יכול לערוך השוואה בין החברות השונות, להבין מה כל אחת מציעה ומה המסלולים השונים, להתעניין ביתרונות של כל מסלול וכו'. אולם המחקר הזה יכול לארוך זמן, לדרוש סבלנות והיכרות עם התחום ולכן סוכן ביטוח יכול להועיל, לזרז את התהליך ולבחור עבור הלקוח שלו את המסלולים המתאימים ביותר. לרוב סוכן ביטוח יעבוד עם מספר חברות ביטוח קבועות וכך הוא יכול להכיר את המסלולים שלהן ואת המחירים שלהן. כך למשל עבור סוכן ביטוח כלל יכולה להיות חברה מוכרת אם הוא עובד איתה.

את השכר שלו מקבל סוכן הביטוח מחברת הביטוח אליה הוא מביא לקוחות. לדוגמה עבור סוכן ביטוח כלל יכולה לתת עמלות אם הוא צירף אליה לקוח.

פעמים רבות, כאשר אנחנו בוחרים לרכוש ביטוח מסויים, אנחנו לא מספיק מתמקצעים בתחום ולכן לא בוחרים דווקא באפשרות הכי משתלמת עבורנו. בנוסף, כיוון שיש חברות רבות, ככל הנראה לא נוכל לדעת מי מציעה את המסלולים הכי מתאימים לנו ומה המחירים של כל אחת. כאשר מדברים על סוכן ביטוח כלל או איילון וחברות נוספות מוכרות להם ולכן הם יודעים מראש באיזו חברה הם ימצאו את הביטוח המתאים ביותר ללקוח שלהם.


כיום ניתן למצוא סוכן ביטוח ברחבי הארץ באמצעות האינטרנט. לרוב סוכני ביטוח יתחזקו אתר ובו ניתן לקרוא מידע רב אודות ביטוחים שונים, מה הם מציעים ולמה כדאי לרכוש אותם. בנוסף, ניתן לבדוק עם אילו חברות ביטוח עובד הסוכן. כך למשל באתר של סוכן ביטוח כלל איילון ועוד חברות יכולות להיות מוזכרות.

About admin

Check Also

מדוע סוכן ביטוח פנסיוני עצמאי יכול לעזור לנו לבחור מסלול פנסיוני?

סוכן ביטוח הוא איש מקצוע בעל רישיון לעסוק בתחום הביטוחים וכמו כן הוא מכיר את התחום ומכיר את חברות הביטוח השונות ואת מסלולי הביטוח השונים. סוכן הביטוח עובד עם מספר חברות באופן קבוע ולכן הוא מכיר את האפשרויות שהן מציעות וכמו כן תפקידו להיפגש עם הלקוחות שלו ולהתאים להם את המסלולים המתאימים ביותר עבורם לפי היכולות הכלכליות והצרכים שלהם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *