Home / סוכן ביטוח עצמאי / יתרונות בעבודה מול סוכן ביטוח פנסיוני עצמאי

יתרונות בעבודה מול סוכן ביטוח פנסיוני עצמאי

סוכן ביטוח הוא איש מקצוע בעל רישיון לעסוק בתחום הביטוחים ומטרתו לתווך בין הלקוח לבין החברה המבטחת, להתנהל מול החברה במקרים של תביעות ובאופן שוטף במקום הלקוח וכן לייעץ ללקוח בבחירת המסלול. סוכן ביטוח יכול לעסוק בתחום ספציפי כמו למשל בתחום של ביטוחים פנסיונים. סוכן ביטוח פנסיוני עצמאי לרוב יכיר היטב את המסלולים והמוצרים השונים של החברות המבטחות ולכן הוא יכול להציע ללקוחות שלו את האפשרויות המתאימות להם ביותר על פי גורמים רבים כמו שכר, מקום העבודה, יכולות כלכליות ועוד.
סוכן ביטוח הוא איש מקצוע בעל רישיון לעסוק בתחום הביטוחים ומטרתו לתווך בין הלקוח לבין החברה המבטחת סוכן ביטוח הוא איש מקצוע בעל רישיון לעסוק בתחום הביטוחים ומטרתו לתווך בין הלקוח לבין החברה המבטחת, להתנהל מול החברה במקרים של תביעות ובאופן שוטף במקום הלקוח וכן לייעץ ללקוח בבחירת המסלול. סוכן ביטוח יכול לעסוק בתחום ספציפי כמו למשל בתחום של ביטוחים פנסיונים. סוכן ביטוח פנסיוני עצמאי לרוב יכיר היטב את המסלולים והמוצרים השונים של החברות המבטחות ולכן הוא יכול להציע ללקוחות שלו את האפשרויות המתאימות להם ביותר על פי גורמים רבים כמו שכר, מקום העבודה, יכולות כלכליות ועוד.

סוכן ביטוח פנסיוני עצמאי לרוב יעבוד עם חברות ביטוח קבועות ולכן הוא ידע מה המסלולים שלה ומה המחירים שלהן. לרוב סוכן עצמאי יתחזק אתר אינטרנט או עמוד עסקי על מנת לפרסם את עצמו ובאתר ניתן למצוא מידע אודות סוגי המסלולים השונים, להבין מה החשיבות של קרן פנסיה, מי החברות איתן עובד הסוכן ועוד.

בתחום הפנסיוני ישנו מידע רב ולא תמיד יש אפשרות למבוטח לבדוק את כל האפשרויות ולדעת את כל הנתונים. כך למשל צריך לדעת באיזה קרנות מופקד החיסכון הפנסיוני, מהם דמי הניהול של הקרן, מה מרכיב את הפנסיה, כמה כסף אנחנו צפויים לקבל בגמלאות ועוד. כל אלו דורשים ידע רב בתחום וכן בדיקה מקיפה אצל החברות השונות ולכן עבודה מול סוכן ביטוח פנסיוני עצמאי יכולה להועיל ללקוח ולהקל על התהליך.

לרוב כאשר עובד שכיר מגיע למקום עבודה, סוכן ביטוח מטעם המעסיק ייצור איתו קשר ויצרף אותו למסלול הרלוונטי. לא כולם יודעים אך כל עובד רשאי לבחור לבד את החברה המבטחת או את הסוכן הפנסיוני איתם הוא יעבוד. העובד יכול לבדוק אודות המסלולים של חברות הביטוח השונות, לערוך השוואת מחירים בין ההצעות שלהן וכן לקרוא מידע אודות התחום. כמו כן, ניתן לפנות אל סוכן ביטוח פנסיוני עצמאי ולקבל ממנו ייעוץ לגבי בחירת המסלול הפנסיוני המתאים ביותר.

בכל חודש מפרישים העובד והמעסיק כספים למסלולים הפנסיונים ולכן כאשר מדובר בעשרות שנים, אחוזי ההפרשות משמעותיים. מטרת הפנסיה היא להבטיח המשך של הכנסה למבוטח בעת יציאתו לגמלאות ולכן חשוב לבדוק כבר בתקופת העבודה שמדובר במסלול משתלם.

כדי למצוא סוכן ביטוח פנסיוני עצמאי ניתן להיעזר באינטרנט, לקרוא דירוגים אודות הסוכן והמלצות של לקוחות אחרים אודותיו. כמו כן, ניתן להיעזר בהמלצות של חברים או בני משפחה שעובדים עם אותו סוכן. חשוב לבחור בסוכן ביטוח פנסיוני אמין ומקצועי שמבין היטב בתחום הפנסיוני.
סוכן ביטוח פנסיוני עצמאי יכול לתת שירותים ברחבי הארץ במיוחד בזכות הטכנולוגיה המתקדמת שמאפשרת להתנהל מרחוק, לנהל פגישות מרחוק ולהעביר מסמכים מרחוק. כך גם אם לקוח המתגורר בצפון מעוניין לעבוד עם סוכן ביטוח במרכז, בעזרת הטכנולוגיה זה מתאפשר.

About admin

Check Also

מדוע סוכן ביטוח פנסיוני עצמאי יכול לעזור לנו לבחור מסלול פנסיוני?

סוכן ביטוח הוא איש מקצוע בעל רישיון לעסוק בתחום הביטוחים וכמו כן הוא מכיר את התחום ומכיר את חברות הביטוח השונות ואת מסלולי הביטוח השונים. סוכן הביטוח עובד עם מספר חברות באופן קבוע ולכן הוא מכיר את האפשרויות שהן מציעות וכמו כן תפקידו להיפגש עם הלקוחות שלו ולהתאים להם את המסלולים המתאימים ביותר עבורם לפי היכולות הכלכליות והצרכים שלהם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *