Home / סוכן ביטוח עצמאי / כיצד למצוא סוכן ביטוח עצמאי ?

כיצד למצוא סוכן ביטוח עצמאי ?

סוכן ביטוח הוא איש מקצוע בעל רשיון לעבור בתחום הביטוחים והוא לרוב יעבוד באופן עצמאי או כחלק מסוכנות ביטוח. סוכן ביטוח עצמאי לרוב יפרסם את עצמו לבד על ידי אתר אינטרנט או באמצעות עמוד עסקי במדיה. לרוב סוכן הביטוח יעבוד עם מספר חברות ביטוח קבועות ולכן הוא יכיר היטב את הפרטים השונים שלהן, את המסלולים והמחירים שלהן.

סוכן ביטוח יכול גם לעבוד כחלק מסוכנות ביטוח שבה עובדים מספר סוכנים, כאשר לרוב כל סוכן מטפל בתיקים שונים ובתחומים אחרים של ביטוחים. הסוכנת לרוב תדאג לתחום הפרסום ולכן תתחזק אתר אינטרנט בו ניתן למצוא מידע אודות חברות הביטוח השונות איתן עובדת הסוכנות וכן לקרוא מידע רב אודות ביטוחים.

אנשים רבים בוחרים לעבוד מול סוכן ביטוח עצמאי או מול סוכנות ביטוח ולא ישירות מול החברה מסיבות רבות. ראשית הסוכנים מכירים את רוב חברות הביטוח ויכולים להציע ללקוח את המסלולים המתאימים ביותר והמשתלמים ביותר עבורו, מה שחוסך ללקוח עבודה ובדיקה נרחבת אודות החברות השונות, המחירים השונים וההבדלים בין המסלולים הביטוחיים. בנוסף, סוכן ביטוח עצמאי או סוכן שעובד בסוכנות ביטוח הם בעלי ידע וניסיון בתחום ולכן יוכלו לדעת מה הפרטים השונים של החברות, מה כדאי לכל לקוח וכיצד בוחרים את המסלול המתאים ביותר. רבים מאיתנו למשל מצטרפים למסלול פנסיוני מבלי לדעת באמת אם הוא הכי מתאים לנו. בעזרת סוכן, ניתן לבחור את המסלולים הכי מתאימים.

בנוסף, סוכן ביטוח עצמאי או סוכנות ביטוח מתנהלים מול חברת הביטוח במקום הלקוח ולכן הם חוסכים לו זמן רב והתעסקות רבה. גם במקרים של תביעות וגם באופן שוטף, הסוכן יהיה איש הקשר של המבוטח.

אנשים רבים מעדיפים לרכז את כל הביטוחים שלהם אצל אדם אחד וליצור קשר רק איתו ולכן סוכן ביטוח עצמאי או סוכנות ביטוח יכולים להיות רלוונטיים עבורם.

סוכן הביטוח מקבל את שכרו מעמלות הניתנות על ידי החברות השונות עבור הלקוחות שהוא מביא ולכן אין צורך לרוב בתשלום נוסף עבור שירותיו של הסוכן.

כמו כן סוכן ביטוח עצמאי וסוכנויות ביטוח יכולים לתת שירותים גם לבעלי עסקים אשר מעוניינים לבטח את עובדי החברה, את הרכבים של החברה אם קיימים ואת הציוד ומעדיפים להיעזר בסוכן מקצועי. על ידי סוכן, יכול בעל העסק לחסוך זמן והתעסקות רבים.

ניתן לבחור סוכן ביטוחי עצמאי או סוכנות ביטוח באמצעות המלצות של אנשים אחרים. בנוסף, אחד הקריטריונים לבחירת הסוכן הוא אזור השירות שלו. כך למשל לרוב אנשים יחפשו סוכן הנותן שירות באזור המגורים או העבודה שלהם. עם זאת ניתן גם לעבוד מול סוכן ביטוח רחוק יותר מבחינה גיאוגרפית בזכות הטכנולוגיה המתקדמת. כמו כן חשוב לבדוק שהסוכן הוא בעל ניסיון, מקצועי ואמין.

About admin

Check Also

מדוע סוכן ביטוח פנסיוני עצמאי יכול לעזור לנו לבחור מסלול פנסיוני?

סוכן ביטוח הוא איש מקצוע בעל רישיון לעסוק בתחום הביטוחים וכמו כן הוא מכיר את התחום ומכיר את חברות הביטוח השונות ואת מסלולי הביטוח השונים. סוכן הביטוח עובד עם מספר חברות באופן קבוע ולכן הוא מכיר את האפשרויות שהן מציעות וכמו כן תפקידו להיפגש עם הלקוחות שלו ולהתאים להם את המסלולים המתאימים ביותר עבורם לפי היכולות הכלכליות והצרכים שלהם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *