Home / סוכן ביטוח עצמאי / מדוע סוכן ביטוח פנסיוני עצמאי יכול לעזור לנו לבחור מסלול פנסיוני?

מדוע סוכן ביטוח פנסיוני עצמאי יכול לעזור לנו לבחור מסלול פנסיוני?

סוכן ביטוח הוא איש מקצוע בעל רישיון לעסוק בתחום הביטוחים וכמו כן הוא מכיר את התחום ומכיר את חברות הביטוח השונות ואת מסלולי הביטוח השונים. סוכן הביטוח עובד עם מספר חברות באופן קבוע ולכן הוא מכיר את האפשרויות שהן מציעות וכמו כן תפקידו להיפגש עם הלקוחות שלו ולהתאים להם את המסלולים המתאימים ביותר עבורם לפי היכולות הכלכליות והצרכים שלהם. בנוסף, סוכן הביטוח יתנהל מול חברת הביטוח באופן שוטף ובמקרים של תביעות עבור הלקוח שלו.

ביטוח פנסיוני הוא אחד הביטוחים המוכרים ביותר כיום וכל עובד שכיר הוא בעל ביטוח פנסיוני. ביטוח פנסיוני מטרתו להבטיח המשך הכנסות לאדם שיצא לגמלאות ובעצם השכיר והמעסיק מפרישים לקרן הפנסיה מדי חודש. קיימים סוגים רבים של מסלולים פנסיונים ולא כולם מבינים מספיק בתחום או מכירים את האופציות השונות ולשם כך ניתן להיעזר בשירותים של סוכן ביטוח פנסיוני עצמאי שמטרתו לכוון את הלקוח ולעזור לו בהתנהלות מול חברות הביטוח.

אנשים רבים בוחרים לפנות לסוכן ביטוח פנסיוני עצמאי ולא לעבוד ישירות מול חברת הביטוח מסיבות רבות. סוכן הביטוח מכיר את החברות השונות ואת המסלולים שלהן ובנוסף, יודע איזה מסלול להתאים ללקוח שלו על פי הנתונים שלוף מקום עבודתו ושכרו. אנשים רבים אינם מבינים מספיק בתחום ולכן הם מחזיקים בפוליסת ביטוח פנסיוני שאינה הכי משתלמת עבורם. בנוסף, לאנשים רבים אין זמן או ידע על מנת להתעסק בפוליסת הביטוח שלהם ולערוך בה שינויים ולכן סוכן ביטוח פנסיוני עצמאי יכול להועיל.

סוכן ביטוח פנסיוני עצמאי לרוב יתחזק אתר אינטרנט או עמוד עסקי בו ניתן לקרוא אודות השירותים שלו ואודות חברות הביטוח השונות איתן הוא עובד. באתר ניתן גם לקרוא המלצות של אנשים אחרים ולהתרשם מאיכות השירות של הסוכן. 

ניתן למצוא סוכן ביטוח פנסיוני עצמאי באמצעות האינטרנט על פי אזורים בארץ וכך גם סוכנויות ביטוח שונות שבהן עובדים מספר סוכנים. מבחינת מחירים, מסלולים פנסיונים הם בעלי מחירים שונים שנקבעים בהתאם לגורמים רבים ביניהם גם החברה המבטחת ופרטי המבוטח. ניתן לערוך השוואת מחירים בין החברות השונות, להבין אילו מסלולים כל אחת מציעה וכמו כן להבין מה ההבדלים בין קרנות הפנסיה השונות וכיצד לבחור באפשרות המתאימה ביותר.

סוכן ביטוח פנסיוני עצמאי לרוב יקבל את שכרו מעמלות הניתנות על ידי חברות הביטוח איתן הוא עובד ולכן הלקוח לא משלם עבור השירותים שלו. עם זאת קיימים גם יועצים פנסיונים שהם לרוב יגבו כסף עבור השירות שלהם מהמבוטח ותפקידם מעט שונה והוא לייעץ ללקוח אודות בחירת מסלול פנסיוני מתאים. בין אם בוחרים לעבוד מול סוכן או ישירות מול חברת הביטוח חשוב לבחור במסלול משתלם שיוכל להבטיח הכנסות עבור תקופת הפרישה לגמלאות.

About admin

Check Also

חיפוש סוכן ביטוח בתל אביב

סוכן ביטוח הוא איש מקצוע העוסק בתחום הביטוחים ומטרתו בין היתר להכיר את הלקוח ולהציע לו מספר אפשרויות של מסלולי ביטוח שונים מאת חברות ביטוח שונות. הסוכן יתאים את האופציות ללקוח לפי היכולות הכלכליות של הלקוח וכן לפי הצרכים שלו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *