Home / אזרחות צרפתית / דרכון צרפתי לילדים של אזרחי צרפת

דרכון צרפתי לילדים של אזרחי צרפת

הוצאת דרכון צרפתי הפכה לתחום מוכר בשנים האחרונות בישראל ורבים בודקים את זכאותם להוצאת אזרחות על מנת ליהנות מההטבות הרבות שהיא מציעה. אזרחות צרפתית מאפשרת לבעליה לנוע בחופשיות במדינות האיחוד האירופי, לעבוד בהן, ללמוד בהן ולהשתקע בהן. בנוסף, באמצעות אזרחות ניתן להיכנס לארצות הברית ללא ויזה וללמוד באוניברסיטה בקנדה בתעריפים מועדפים. כדי להוציא אזרחות צרפתית נדרשת זכאות וקיימים סוגים שונים של זכאות להוצאת אזרחות. 

זכאות יכולה לנבוע מטעם שורשים צרפתיים, מטעם נישואין לאזרח צרפתי או מטעם ילודה על אדמת צרפת. כך למשל הורים יכולים להוציא דרכון צרפתי לילדים שנולדו בצרפת, גם אם ההורים עצמם לא אזרחי צרפת. בנוסף, אדם שנישא לאזרח צרפתי, על ידי תהליך מתאים יכול גם להוציא דרכון צרפתי.

הוצאת דרכון צרפתי לילדים של אזרחי צרפת או יוצאי צפון אפריקה בשנים מסוימות גם היא אפשרות ולכל סוג של זכאות להוצאת דרכון נדרש תהליך אחר. כדי לקבל אזרחות צרפתית מטעם נישואין למשל, על המבקש להוכיח חמש שנות נישואין משותפות עם אזרח צרפתי וכן לעבור מבחן שפה. כדי להוציא דרכון צרפתי לילדים שנולדו בצרפת יש צורך לרשום אותם לאחר הלידה ועוד.

כמו כן, גם הוצאת דרכון צרפתי לילדים שנולדו מחוץ לצרפת היא אפשרית כיוון שמספיק שאחד ההורים הוא צרפתי על מנת להוציא דרכון. הורה צרפתי לילד שנולד מחוץ לצרפת יכול להצהיר על הלידה בקונסוליה הצרפתית עד שלושים יום לאחר הלידה. 

כאשר ההורים מחליטים להוציא דרכון צרפתי לילדים שלהם, הם צריכים לרשום אותו במרשם האוכלוסין של צרפת ולהתחיל בתהליך של הוצאת דרכון הכולל שלבים ומסמכים שונים.

כיום, ישנם עורכי דין צרפתיים רבים בארץ שמציעים שירותים בתחומים של הוצאת אזרחות צרפתית, דרכון צרפתי לילדים וכן בתחומים כמו ירושות, נדל"ן ועסקים. עורכי דין אלו דוברים את השפה ומכירים את הדין הצרפתי היטב כך שהם יכולים להקל על הלקוח בתהליך וכן לזרז את התהליך מול הגופים השונים. בעזרת הידע והניסיון שלהם, ההיכרות עם הדין הצרפתי והישראלי, יכולים עורכי הדין הצרפתיים לכוון את הלקוח בתהליך, להסביר לו אילו מסמכים נדרשים ולחסוך לו בירוקרטיה רבה. כמו כן, ישנם עורכי דין צרפתיים שהם גם נוטריונים ורשאים לתרגם מסמכים שונים.
ניתן למצוא עורך דין צרפתי שמציע שירותים בתחום של הוצאת דרכון צרפתי לילדים באמצעות האינטרנט. לרוב עורך דין יתחזק אתר ובו יפרט אודות ההכשרות שלו, אודות השירותים שלו וכן אודות התהליכים השונים של הוצאת אזרחות צרפתית, ויזה לצרפת ועוד. עורכי דין שונים יגבו עלויות שונות עבור השירותים שלהם. רבים בוחרים לעבוד מול עורך דין צרפתי למרות התשלום הנדרש כיוון שהוא בעל ידע וניסיון הדרושים בהתנהלות מול גופים שונים וכן מכירים את סוגי הזכאויות השונות להוצאת אזרחות.

About admin

Check Also

איך מוציאים אזרחות צרפתית לילדים ולמה לעשות את זה?

לאזרחות צרפתית יתרונות רבים כמו היכולת לחיות ולעבוד בצרפת ללא הגבלה, הזכות להצביע בבחירות לאומיות ולמלא תפקידים ציבוריים, הזכות לקבל הגנה מממשלת צרפת בחו"ל, גישה למערכת הבריאות הצרפתית ולחינוך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *