Home / אזרחות צרפתית / עבודתו של עו"ד צרפתי

עבודתו של עו"ד צרפתי

בארץ ניתן למצוא עורכי דין ונוטריונים צרפתיים רבים כיוון שישראלים רבים צריכים שירותים הקשורים בעסקים, נדל"ן או הוצאת אזרחות צרפתית, וכמו כן צרפתיים בארץ ובחו"ל צריכים גם הם שירותי דין בתחומים שונים. עו"ד צרפתי מכיר את הדין הצרפתי ואת הדין הישראלי ולכן הוא יכול לתת שירותים במקרים הקושרים בין הדינים. כך למשל בתחום של ירושות. אזרח צרפתי שרכש נכסים בארץ למשל ורוצה לחלק אותם ליורשים שלו, נדרש להיעזר בעורך דין שמכיר את התחום.

אחד התחומים בהם שירותיו של עו"ד צרפתי מוכרים בארץ הוא התחום של הוצאת אזרחות צרפתית. ישראלים רבים הם בעלי שורשים צרפתיים או צפון אפריקאיים ולכן הם רשאים בתנאים שונים להוצאת אזרחות צרפתית. כמו כן אזרחות זו ניתנת גם מטעם נישואים עם אזרח צרפתי ומטעם ילודה על אדמת צרפת. כדי להוציא אזרחות צרפתית נדרש להתחיל בתהליך מול הרשויות השונות ומדובר בתהליך הכולל בירוקרטיה רבה, מסמכים רבים ועוד. כמו כן התהליך יכול לארוך זמן רב ולען ישראלים שמעוניינים בהוצאת אזרחות לרוב יפנו לעורך דין בתחום. עו"ד צרפתי שמציע שירותים בתחום של הוצאת אזרחות צרפתית יכול להקל על הלקוח בתהליך כיוון שהוא דובר את השפה, מכיר את הגופים השונים ובעל ניסיון בתחום. כמו כן, הוא מכיר את הסוגים השונים של הזכאויות ויודע אילו מסמכים נדרשים. בעזרת הניסיון והידע שלו ניתן גם לזרז את התהליך.

כלומר, לרוב שהשירותים של עו"ד צרפתי בתחום כרוכים בעלויות שונות, רבים בכל זאת נעזרים בו על מנת להקל על התהליך של הוצאת אזרחות. כיוון שכל סוג של זכאות דורש תהליך אחר, העבודה מול עורך דין יכולה להיות יעילה יותר. כך למשל, כדי להוציא אזרחות מטעם נישואין יש להציג מסמכים שונים המוכיחים תשלומים משותפים עבור משק בית משותף וכמו כן להוכיח חמש שנות נישואים. בנוסף, על המבקש לעבור מבחן שפה. 

מעבר לתחום של הוצאת אזרחות צרפתית, גם בתחום של הוצאת ויזה לצרפת עו"ד צרפתי מציע שירותים. ויזה לצרפת היא אשרת שהייה זמנית שמאפשרת לבעליה לשהות בצרפת לתקופה מוגבלת לצורך לימודים במוסד אקדמי, עבודה בצרפת או טיול. לרוב סטודנטים שמעוניינים ללמוד באקדמיות בצרפת ואינם זכאים לאזרחות צרפתית או אינם מעוניינים להוציא אותה, יוציאו ויזה לצרפת שמתאימה לסטודנט. ויזה כזו לרוב תאפשר שהייה של עד 12 חודשים, לעיתים גם תאפשר לשלב עבודה ותציע הטבות נוספות. עו"ד צרפתי לרוב גם יציע שירותים בתחום של הוצאת ויזה לצרפת.
ניתן למצוא עו"ד צרפתי באמצעות האינטרנט, שם לרוב הוא יתחזק אתר אינטרנט בו ניתן לקרוא אודות השירותים שלו, מה דורש התהליך של הוצאת אזרחות צרפתית וויזה לצרפת, אילו מסמכים נדרשים וכו'. בנוסף ניתן להתרשם מהמלצות אודותיו וכן לבקש הצעת מחיר עבור השירותים הנדרשים.

About admin

Check Also

איך מוציאים אזרחות צרפתית לילדים ולמה לעשות את זה?

לאזרחות צרפתית יתרונות רבים כמו היכולת לחיות ולעבוד בצרפת ללא הגבלה, הזכות להצביע בבחירות לאומיות ולמלא תפקידים ציבוריים, הזכות לקבל הגנה מממשלת צרפת בחו"ל, גישה למערכת הבריאות הצרפתית ולחינוך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *