Home / אירועים / שירותי השכרת במות לאירועים

שירותי השכרת במות לאירועים

במות הן בעלות מטרות רבות והן נועדו כדי לאפשר לקהל בעל מספר גדול של אנשים לראות את מה שמתרחש על גביהן גם ממרחק גדול יותר. כלומר, ללא במה שמגביהה, לא כל הקהל יכול היה לראות את המיצג, המופע או האמן. 

לרוב ניתן לראות במות באולמות תיאטרון, באולמות של מופעים ובאולמות בהם מתקיימים נאומים. במקומות רבים ישנן במות קבועות כאשר מה שמשתנה הוא הציוד על גביהן, העיצוב וכדו'. אולם במקומות מסוימים לא קיימת במה ולכן עובדים עם חברה המציעה השכרת במות לאירועים מסוגים שונים. חברות כאלו לרוב יציעו במות לאירועים המתקיימים במקום סגור בו לא קיימת במה קבועה או לאירועים המתקיימים במקום פתוח ובהם אין בכלל ציוד. 

לרוב החברה אשר מציעה השכרת במות לאירועים תגיע אל המקום בו מתקיים האירוע ותבדוק את תנאי השטח, את גודל המקום וכו', כדי להתאים את הבמה. החברה תציע שירותי שינוע, הרכבה ופירוק וכמו כן, תציע אנשי מקצוע הדרושים להקמת במה על פי תקנות בטיחות.

חברות המציעות השכרת במות לאירועים לרוב יציעו מוצרים נלווים כמו למשל מערכות הגברה ותאורה, מחסומים לאירועים, עיצוב במה הכולל תפאורה, גב במה וכו', פודיום, מדרגות במה ותרנים לדגלים. ארגונים או חברות המקימות אירוע חברה במרום ללא במה וללא הציוד הנ"ל לרוב יעזרו בחברות המציעות במות לאירועים.

חברות המציעות במות לאירועים לרוב גם יציעו תפאורה לאירועים. באירועי חברה או אירועים פרטיים, קיים קונספט לאירוע ובמקרה כזה לרוב מוסיפים תפאורה שתדמה מקום, סיפור או תקופה. חברות רבות מציעות תפאורות לאירועים מתוך קטלוג קיים או עיצוב בהזמנה אישית. ישנם סוגים רבים של תפאורה לאירועים ביניהן למשל תפאורה בסגנון של המערב הפרוע, עולם הממתקים, יוון העתיקה ועוד. את התפאורה לרוב יבחר הלקוח על פי גורמים ושיקולים רבים. חברות המציעות השכרת במות לאירועים ולצד זה גם תפאורות לאירועים לרוב יתנו שירות ברחבי הארץ.

מחיר של השכרת במות לאירועים תלוי בגורמים רבים ומשתנה בין חברה לחברה בהתאם לגודל הבמה, לסוג הבמה, למקום האירוע בו יש להתקין את הבמה, מורכבות השינוע ועוד. ניתן לערוך השוואה בין מספר חברות בשוק המציעות במות וציוד נלווה לאירועים. כאשר בוחרים במה העוסקת בתחום של הרכבת במות לאירועים, חשוב לבחור בחברה מקצועית ואמינה.

ניתן למצוא חברות המציעות השכרת במות לאירועים באמצעות האינטרנט, להתרשם מהאתר שלהן בו לרוב ניתן לקרוא אודות סוגי הבמות הקיימות ואודות המוצרים הנוספים לאירועים. כאשר מחפשים תפאורה לאירועים ניתן גם כן להתרשם מקטלוג באינטרנט של סוגי התפאורות השונים, לראות אילו פריטים כוללת כל תפאורה, מה המחירים שלה וכו'. מחיר של תפאורה משתנה גם כן בין החברות השונות ועל פי כמות הפריטים הכלולים בתפאורה, איכות התפאורה ועוד.

About admin

Check Also

אביזרי במה

תפקידם של אביזרי במה הוא להאיר את הבמה באור מתאים למוצג בה בצורה טובה יותר, תוך השלמה של התאורה, התפאורה והשחקנים. אביזרי הלבוש השונים ואביזרי תפאורה נחשבים אביזרי במה וניתן לראות אותם באים לידי ביטוי על במות בכל העולם מזה מאות שנים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *