Home / אירועים / מי מבצע עבודות ליטוש במה ?

מי מבצע עבודות ליטוש במה ?

במה היא אמצעי הגבהה המשמש לאירועים ומופעים שונה כאשר מטרתה של הבמה היא להבליט את האומן או הנואם שנמצאים עליה כאשר יש קהל רב. קיימות במות מסוגים שונים, חומרי גלם שונים, גבהים שונים וצורות שונות בהתאם לשימוש שלהן. ישנם מקומות כמו תיאטראות בהם יש במות קבועות ואילו במקומות אחרים כמו בשטח פתוח או באולמות אירועים ניתן להקים במה בהתאם לתנאים שונים ועל ידי אנשי מקצוע. חברות שונות מציעות היום במות להשכרה או למכירה וכמו כן הן מציעות עיצוב במות להצגות.

במקרים רבים נדרש ליטוש במה וחברות שונות יכולות להציע את השירותים של תיקוני במות. הבמה יכולה להישחק עם הזמן והיא לעיתים צריכה החלפה לבמה אחרת ולעיתים תיקונים.

חברות המציעות ליטוש במה ושיוף במה לרוב גם יציעו תיקונים לפרקטים ואולמות ספורט אשר דורשים תיקון. כמו כן הן יציעו צביעה וסימונים באולמות ספורט. ישנם סוגים רבים של תיקונים בפרקטים ביניהם למשל תיקוני שריטות. במקרה של שריטות על הפרקט יש שתי אפשרויות לתיקון והן מילוי השריטות בחומר מתאים או שיוף של השריטות. בחירת האפשרויות תלויה ברמת השריטות והעומק שלהן. פרקט הוא דבר יקר ולכן הוא אמור לשמש לזמן רב אם מתחזקים אותו נכון. תיקונים בפרקט יכולים לאפשר לו להישאר יותר.

סוף נוסף של תיקון הוא תיקון של פרקט שנרטב. במקרה של מעט מים ניתן לנגב את הפרקט אך אם נשפכו מים על הפרקט והוא הגיע למצב שהוא התנפח ניתן להחליף את הלוחות הרטובים שניזוקו. במקרה של חשיפה לשמש ניתן ללטש ולצבוע את הפרקט. ישנם מקרים בהם הפרקט נרטב כתוצאה מצינור שהתפוצץ תחתיו ולכל מקרה יש אפשרויות תיקון שונות.

מחירים עבור ליטוש במה או שיוף במה וכמו כן תיקון של פרקטים משתנים בהתאם לגורמים רבים כמו סוג העבודה, חומרים נדרשים וכמו כן כל חברה מציעה מחירים שונים. קיימות חברות שונות המציעות שירותים של תיקוני פרקטים בהתאם לבעיות השונות וחברות אלו יציעו גם לרוב תיקוני במה כמו ליטוש במה ושיופה. המחירים נעים בין כמה מאות שקלים ותלוים בגודל הפרקט או הבמה שיש לתקן בין היתר.


ניתן למצוא כיום חברות שונות אשר עוסקות בתחום של ליטוש במה או פרקטים באמצעות האינטרנט מכיוון שלרוב חברות אלו יתחזקו אתר על מנת לפרסם את עצמן ובו ניתן להתרשם מסוגי השירותים השונים שהן מציעות. בנוסף, ניתן לקרוא אודות סוגי התיקונים השונים שהן מציעות עבור בעיות שונות כמו שריטות, רטיבות וכדו'. באתר ניתן לקרוא מידע אודות תהליך של תיקון הכולל ליטוש במה או שיופה וכן תיקון של פרקטים בנוסף ניתן לקרוא המלצות של לקוחות אחרים. ניתן לערוך השוואת מחירים בין החברות השונות על מנת להבין את עלויות השוק בנושא.

About admin

Check Also

שער חשמלי למקומות שונים

שער חשמלי הוא שער שנפתח ונסגר על ידי מנוע חשמלי שמותקן בו. אם בעבר היה נדרש לפתוח את השער בצורה ידנית, מה שכלל מאמץ רב, היים ניתן לחסוך במאמץ זה בזכות מנוע חשמלי שעושה את העבודה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *