Home / עיצוב פנים / סוגי סורגים לבית

סוגי סורגים לבית

לסורגים יש מטרות שונות וחשובות ביניהן מניעת כניסה של גורמים מבחוץ לתוך הבית וכמו כן מניעת נפילה מתוך הבית. בבתים שנמצאים על הקרקע או בקומות נמוכות יחסית הסורגים מהווים אבטחה חשובה כאשר הם מתריעים בפני פורצים. מעבר למערכות שונות כמו אזעקה, סורגים מונעים את הכניסה לבית ולכן יש להם חשיבות גדולה כל כך.

סורגים לבית קיימים כיום במגוון של סוגים הנבדלים זה מזה בחומרי הגלם המרכיבים אותם, בצורת שלהם, במבנה ובעיצוב הכולל בין היתר את העיטורים והצבע. אם בעבר סורגים היום משרים תחושה של צפיפות ולא היו מעוצבים בצורה מרשימה, כיום המודעות לעיצוב גדלה וסורגים יכולים להוסיף לעיצוב הבית. בחירת הסורגים נעשית לרוב על ידי ייעוץ של אנשי מקצוע וכמו כן על ידי בחירה עיצובית ואיכות הסורג.

סורגים לבית משמשים לחלונות ולדלתות וכמו כן למעבר בית הבית למרפסת, לגינה או לחצר. כיוון שקיימים סוגים רבים של סורגים הנבדלים זה מזה בגודל, בצורה, בעיצוב ובמבנה שלהם כך גם המחירים של סורגים לבית משתנה גם הוא בהתאם לסוגים השונים וכמו כן בהתאם להתקנה, להובלה, לגודל ולעיצוב של הסורגים. כך למשל סורגים ישרים קבועים נחשבים יחסית קלים להתקנה והמחיר שלהם נע בין כמה מאות שקלים לחלון בגודל סטנדרטי. גודל החלון גם הוא קובע את המחיר וככל שהחלון גדול יותר המחיר יהיה יקר יותר. סורגים קבועים הם סורגים המחוברים לחלון ואינם ניתנים לקיפול או פתיחה. סוג נוסף של סורגים הוא סורגים קבועים גם כן אך עם בטן. מחיר של סורגים אלו לרוב יהיה מעט יקר יותר.

סורגים לבית יכולים להיות גם מתקפלים והם סורגים אשר ניתן לפתוח ולסגור. הם מיועדים בעיקר לפתחים כמו פתח יציאה לגינה ופחות מתאימים לחלון. סורגים אלו לא מתאימים כסורגי בטיחות לילדים והמחיר שלהם יהיה גם כן יקר יותר משל סורגי בטן או סורגים ישרים.

סוג נוסף של סורגים לבית הוא סורגים שקופים והוא סורג שמעניק אפשרות לראות את הנוף. הם מיוצרים מחומר הנקרא פוליקרבונט שהוא שקוף ועמיד וכמו כן יש מרווח בין הסורגים. מחירים של סורגים שקופים הוא גבוה יותר משל סורגים רגילים.

ניתן למצוא בתי עסק שונים המציעים סורגים מסוגים שונים המיוצרים מחומרי גלם שונים ועוברים תהליכים של צביעה וגילוון למניעת חלודה. בתי עסק אלו לרוב מתחזקים אתר אינטרנט על מנת לפרסם את עצמם ובו ניתן לקרוא אודות החברה עצמה, כמה שנות ניסיון יש לה בתחום וכו'. בנוסף ניתן לקרוא אודות הסוגים השונים של סורגים לבית שהיא מציעה, להבין מה ההבדלים בין הסורגים השונים וחומרי הגלם השונים המרכיבים אותם וכמו כן להבין את תקני הבטיחות השונים. באתר ניתן להתרשם מתמונות של סורגים שונים בעיצובים שונים.

About admin

Check Also

שער חשמלי לחניה בבית או במשרד

שער חשמלי הוא בעל יתרונות רבים ביניהם למשל האפשרות לשמור על הרכב בזמן שהוא עומד בחניון מפני פגיעות וגניבות, החיסכון בזמן מציאת חניה פנויה ועוד. רבים בוחרים היום להתקין שער בחניה בבית שלהם או בבית העסק, בעיקר אם הם מחזיקים ברכב יקר ורוצים לשמור עליו מפני פגיעות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *