Home / עיצוב פנים / שער חשמלי לחניה בבית או במשרד

שער חשמלי לחניה בבית או במשרד

שער חשמלי הוא בעל יתרונות רבים ביניהם למשל האפשרות לשמור על הרכב בזמן שהוא עומד בחניון מפני פגיעות וגניבות, החיסכון בזמן מציאת חניה פנויה ועוד. רבים בוחרים היום להתקין שער בחניה בבית שלהם או בבית העסק, בעיקר אם הם מחזיקים ברכב יקר ורוצים לשמור עליו מפני פגיעות.

גם בכניסות ליישובים מותקנים שערים חשמליים שלרוב יהיו נגררים או מרחפים והם מאפשרים כניסה לרכבים המורשים. את הפתיחה של השער מבצעים באמצעות שלט רחוק או טלפון נייד וקוד לפתיחת השער. גם בכניסה לחניון של מוסד פרטי או משרד לרוב יהיה שער חשמלי והוא ייפתח רק למורשים להיכנס. בכך גם ניתן להבטיח מקומות חנייה לעובדים וגם הגנה על הרכבים.

קיימים סוגים שונים של שערים חשמליים וכל אחד מהם מתאים למיקום שונה והוא בעל עיצוב וסגנון אחרים. כך למשל שער חשמלי עם כנפיים הוא שער שיש לו דלת אחת או שתי דלתות הנמצאות על צירים ונפתחות פנימה והחוצה בהתאם למרחב. שער זה הוא בעל מראה ייחודי ויכול להתאים בכניסה למרחבים שונים.

סוג נוסף של שער חשמלי הוא שער מתקפל והוא מעין שדרוג של שער כנפיים אך הכנפיים שלו בנויות ממספר יחידות המתקפלות בעצמן כמו אקורדיון ובכך גם חוסכות במקום. שערים חשמליים נגררים הם שערים המותקנים על גבי מסילות ונגררים הצידה כך שגם הם חוסכים במקום. סוג נוסף ונפוץ יותר של שער חשמלי לחניות הוא שער גלילה שעשוי לרוב מאלומיניום ודומה לתריס אשר נגלל כלפי מעלה אשר פותחים אותו.

שערים חשמליים הופכים יותר נפוצים במגוון מקומות ופעמים רבות בוחרים להתקין שער חשמלי גם בגלל הרושם שהוא ייתן לאורחים המגיעים. כיום בזכות הטכנולוגיה שערים אלו נעים בין טווח רחב של מחירים ורבים יכולים להרשות לעצמם לרכוש אותם.

מחירים של שער חשמלי תלויים במספר גורמים כמו למשל חומר הגלם מרכיב את השער, גודלו, הסוג שלו והעיצוב שלו. שערים אלו מיוצרים לרוב במסגריה, בית מלאכה בו עובדים עם מתכות ומייצרים בין היתר סורגים, מעקות, גדרות ועוד. לשער החשמלי מוסיפים מנוע ולרוב מסגרים יעבדו עם חשמלאי שיתאים את המנוע לשער. חשוב לעבוד עם בית עסק מקצועי ואמין. מחיר של שער חשמלי יכול לנוע בין 1000 שקלים ועד 3500 שקלים בהתאם לסוגו ולמנועיו. 

ניתן למצוא מסגריות שונות ובתי עסק המציעים שערים חשמליים באמצעות האינטרנט ובאמצעות המלצות של אחרים. לרוב ניתן להתרשם באינטרנט מתמונות של סוגי השערים השונים, להבין כיצד כל שער נראה ומה היתרונות שלו וכן לערוך השוואה בין בתי העסק והמחירים השונים שהם מציעים. שערים שונים מתאימים לעיצובים שונים ושימושים אחרים ולכן חשוב להתייעץ עם בעל מקצוע לגבי בחירת השער המתאים לפי המיקום והתקציב שלנו.

About admin

Check Also

שער חשמלי למקומות שונים

שער חשמלי הוא שער שנפתח ונסגר על ידי מנוע חשמלי שמותקן בו. אם בעבר היה נדרש לפתוח את השער בצורה ידנית, מה שכלל מאמץ רב, היים ניתן לחסוך במאמץ זה בזכות מנוע חשמלי שעושה את העבודה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *