Home / ריהוט / עבור השכרת פיגומים מחיר משתנה התלוי בקריטריונים רבים

עבור השכרת פיגומים מחיר משתנה התלוי בקריטריונים רבים

הפיגום הוא אמצעי זמני המשמש באתרי בנייה ושיפוץ, מתקינים אותו מעל לקרקע או מעל למבנה מסוים. הפיגום נועד כדי לשמש בתור משטח לביצוע עבודות בנייה בגובה בין היתר. ישנם סוגים רבים של פיגומים ובהתאם לסוג, לתקנים ולמשך השימוש בהם נקבע גם המחיר שלהם. חברות שונות מציעות עבור השכרת פיגומים מחיר שונה וניתן לערוך השוואה בין החברות השונות וכן להקפיד לבחור בחברה מקצועית, אמינה ובעלת תקנים מחמירים ביותר.

לפני בחירת הפיגום וקבלת הצעת מחיר מדויקת מחברות שונות, יש לערוך בדיקות מקיפות בשטח הבניה. ניתן לרכוש פיגומים או לשכור פיגומים למשך מספר ימים, שבועות או חודש וככל ששוכרים פיגומים למשך זמן ארוך יותר כך המחיר פר יום יהיה נמוך יותר. עבור השכרת פיגומים מחיר זול יותר משל רכישתם וקבלנים שונים בוחרים באופציות השונות בהתאם לסוג הפרויקט, מספר הפרויקטים ועוד. חלק מהגורמים המשפיעים על מחיר הפיגום הם גם הגישה לאתר הבנייה ובמצבים בהם אין גישה או שיש צורך במנוף כדי לשנע את הפיגומים, המחירים יכולים להתייקר. דבר נוסף המשפיע על המחיר הוא עלות בודק מוסמך ומומחה לצורך בניית הפיגומים.

כאשר מדברים על השכרת פיגומים מחיר שתלוי גם בסוג הפיגום כאשר ישנם מספר סוגים של פיגומים. פיגום חמורי למשל הוא פיגום בסיסי אשר כולל משטח עבודה שנתמך בסמוכות חמורים. פיגום זה מוגבל לעבודה בגובה של שני מטרים ולכן מתאים לעבודות בגובה נמוך. פיגום חמורי יכול לכלול גם סולם מובנה בחלק מדגמיו.

סוג נוסף של פיגום הוא פיגום עצמאי אשר מהווה יחידה עצמאית ולא מחובר למבנה. ישנם פיגומים עצמאיים נייחים שאינם ניתנים להעברה בתוך אתר הבנייה ואילו פיגום עצמאי נייד שאותו ניתן להעביר ממקום למקום בתוך האתר. פיגום עצמאי מתאים למשטח ישר ומצופה בטון או אספלט. מחיר של פיגום עצמאי בהשכרה ליום יכול להגיע ל- 1000 שקלים ועבור השכרה חודשית המחיר יכול להגיע ל- 4000 שקלים.

סוג נוסף של פיגומים הוא פיגם זקיפים הנפוץ באתרי בניה וניתן לפרוש אותו על פני קירות חוץ של של מבנים שלמים. ישנם סוגים נוספים של פיגומים כמו פיגום זיזי ופיגום שלוח. עבור השכרת פיגומים מחיר נמוך יותר משל מכירת פיגומים. מחירים של פיגומים למכירה יכולים להגיע לעשות אלפי שקלים וכמו כן, פיגומים קבועים דורשים תחזוקה שוטפת. קבלני בנייה לעיתים יעדיפו פיגומים להשכרה בהתאם לפרויקט שלהם.

חברות שונות מציעות עבור השכרת פיגומים מחיר שונה וניתן לערוך השוואה בין החברות השונות. לרוב חברות המציעות פיגומים להשכרה יפרטו באתר האינטרנט שלהן אודות סוגי הפיגומים השונים והמחירים שלהם פר יום או להשכרה חודשית. כאשר מדברים על השכרת פיגומים מחיר שתלוי גם בתקנים שלהם ואיכות שלהם.

About admin

Check Also

דלתות כניסה מברזל לבית

כיום ניתן לראות יותר בתים בהם יש דלת ברזל בכניסה כיוון שהברזל נחשב חומר חזק ועמיד, בעל יתרונות רבים וכמו כן, השנים האחרונות גם נחשב למוצר עיצובי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *