Home / עיצוב פנים / שער חשמלי למקומות שונים

שער חשמלי למקומות שונים

שער חשמלי הוא שער שנפתח ונסגר על ידי מנוע חשמלי שמותקן בו. אם בעבר היה נדרש לפתוח את השער בצורה ידנית, מה שכלל מאמץ רב, היים ניתן לחסוך במאמץ זה בזכות מנוע חשמלי שעושה את העבודה. השער נפתח על ידי שלט, קוד, או טלפון. בהתאם לסוג ולמטרה של השער.

ניתן לראות שערים  חשמליים כיום במקומות רבים כמו למשל בבתים פרטיים גדולים הכוללים חצרות וגינות כדוגמת אחוזה. בנוסף ניתן לראות שערים אלו בכניסה לחניות גדולות ובכניסה לחניה פרטית המתאימה לרכב אחד. שערים חשמליים גם ניתן לראות בחנויות וכן בכניסה ליישובים.

שער חשמלי כולל יתרונות רבים ביניהם למשל החיסכון במאמץ של מי שרוצה להיכנס ולצאת. השער נפתח על ידי לחיצת כפתור וגם נסגר לבד בדרך כלל. כמו כן קשה יותר לפרוץ שערים חשמליים ולכן הם מציעים בטיחות. יתרון נוסף בעיקר כשמדברים על שער לחניה פרטית הוא החיסכון בזמן חיפוש אחר חניה בעיקר במקומות בהם יש הרבה רכבים.

ישנם סוגים רבים של שערים חשמליים ביניהם למשל שער כנף שנקרא כך כי הוא כולל כנף אחת או שתיים אשר נפתחות ונסגרות פנימה והחוצה. שער כנף לרוב ניתן לראות בכניסות לבתים פרטיים וחצרות והוא מתאים בעיקר כשאין מספיק מקום להתקין שער הזזה הכולל מסילות. שער הזהה הוא שער שכולל לרוב פלטה אחת שנפתחת לצד על גבי מסילה. השער הזה יכול לכלול גם שתי פלטות שנפתחות לאותו צד או לשני צדדים שונים בהתאם למיקום האופציונלי. קיים כיום שער חשמלי מסוג שער הזזה שלא רואים את המסילות שלו בזכות מנוע חזק במיוחד. סוג נוסף הוא שער גלילה אשר מוכר בעיקר בחניות של רכבים פרטיים והוא נגלל למעלה ולמטה. 

כל סוג של שער חשמלי מתאים למטרות שונות ולמקומות אחרים וניתן להתייעץ עם בעלי מקצוע לגבי בחירת השער בהתאם לפרמטרים השונים.

מחיר של שער חשמלי משתנה ותלוי בגורמים רבים כמו סוג השער, גודל השער, מורכבות ההתקנה שלו, העיצוב שלו, צבע וגילוון.

שער חשמלי לרוב מיוצר על ידי מסגריות, בתי מלאכה בהם מייצרים מוצרי מתכת שונים כמו גם סורגים, מעקות ועוד. כחלק מתהליך הייצור של שער חשמלי יש גם תהליך של חיבור המנוע הנעשה על ידי אנשי מקצוע מתאימים, וכן תהליך גילוון. גילוון הוא תהליך שנועד על מנת לשמור על המתכת מפני חלודה ונזקי מזג האוויר. ישנן סוגים שונים של גילוון ובהתאם לסוג, גם משתנה המחיר של המוצר.

ניתן למצוא כיום מסגריות שונות באמצעות האינטרנט שמציעות שערים חשמליים מסוגים שונים. באתר האינטרנט של המסגריה ניתן לראות תמונות של סוגי שערים שונים בעלי עיצובים שונים ולהבין מה ההבדל בין כל שער ולמה הוא מועד. כמו כן ניתן לערוך השוואת מחירים בין בתי העסק השונים.

About admin

Check Also

דלתות כניסה מברזל לבית

כיום ניתן לראות יותר בתים בהם יש דלת ברזל בכניסה כיוון שהברזל נחשב חומר חזק ועמיד, בעל יתרונות רבים וכמו כן, השנים האחרונות גם נחשב למוצר עיצובי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *