Home / אזרחות צרפתית / שירותיו של עורך דין צרפתי

שירותיו של עורך דין צרפתי

עורך דין צרפתי הוא עורך דין שלרוב רכש את השכלתו בצרפת, מכיר את הדין הצרפתי, דובר את השפה וכמו כן בעל אזרחות צרפתית בעצמו. כיום ניתן למצוא בארץ עורכי דין ונוטריונים צרפתיים רבים שעובדים במשרד עורכי דין. ישראלים רבים המעוניינים להוציא אזרחות צרפתית למשל או ויזה לצרפת פונים לעורכי דין צרפתיים וכמו כן גם עולים צרפתיים שצריכים שירותי דין ומעדיפים לפנות לעורך דין שמבין צרפתית. זו הסיבה שכיום ניתן למצוא עורכי דין ונוטריונים רבים דוברי צרפתית כמו גם עורכי דין שדוברים שפות אחרות.

עורך דין צרפתי יכול לתת שירותים בתחומים רבים ביניהם למשל בענייני ירושות ועזבונות, הוצאת אזרחות צרפתית, הוצאת ספר משפחה צרפתי, ויזות לצרפת, סוגיות בהן מעורב הדין הצרפתי והישראלי, נישואין בצרפת, גירושין, חלוקת רכוש בין בני זוג, תרגומים נוטריונים ועוד. כמו כן עורך דין אינו נוטריון וניתן למצוא גם נוטריון צרפתי בארץ שמציע שירותי תרגום נוסף על שירותים אחרים.

אחד התחומים בהם נעזרים ישראלים בשירותיו של עורך דין צרפתי הוא הוצאת אזרחות לצרפת. צרפת היא בין החברות המייסדות של האיחוד האירופי ולכן דרכון צרפתי הוא דרכון אירופאי לכל דבר והוא מעניק הטבות רבות באירופה. בעזרת דרכון צרפתי ניתן לנוע בחופשיות במדינות רבות באירופה, לגור בהן, לעבוד בהן, להקים עסקים, להנות מזכויות סוציאליות, ללמוד במוסדות אקדמיים ועוד. ישראלים מסוימים זכאים לאזרחות צרפתית ולכן פונים לעורך דין על מנת להוציא דרכון צרפתי. ישנם סוגים שונים של זכאויות להוצאת אזרחות צרפתית ביניהם למשל זכאות מטעם הורשה. אם אחד ההורים צרפתי, הילדים יכולים לקבל אזרחות צרפתית גם כן על ידי הצגת מסמכים מסוימים המראים על הזכאות. סוג נוסף של זכאות לאזרחות צרפתית הוא מטעם נישואין, ישראלי שנישא לאזרח צרפת רשאי לקבל אזרחות לאחר חמש שנות נישואין משותפות ותנאים נוספים. 

עבור כל סוג של זכאות לקבלת אזרחות נדרשים מסמכים שונים והליך שונה ולכן רבים בוחרים לפנות אל עורך דין צרפתי על מנת לזרז ולהקל על התהליך. עורכי דין המתמחים בנושא של הוצאת אזרחות יכולים להציע מסלול מהיר יותר וכן להתנהל מול הרשויות השונות. 
ניתן למצוא עורך דין צרפתי באמצעות האינטרנט שם ניתן להתרשם מהאתר שלו או של המשרד בו הוא עובד ולקרוא אודות השירותים השונים שהוא מציע. בנוסף, באתר ניתן לקרוא תשובות של עורך הדין על שאלות של לקוחות אחרים וכן להתרשם מהמלצות על עורך הדין. לרוב עורך דין צרפתי יכתוב באתר שלו אודות ההשכלות שלו ואודות תהליך של הוצאת אזרחות צרפתית שהוא תחום רלוונטי בשנים האחרונות. עורכי דין שונים גם מסבירים מדוע כדאי לפנות לעורך דין כאשר מעוניינים להוציא אזרחות או ויזה לצרפת וכמו כן מה דורש התהליך.

About admin

Check Also

אזרחות צרפת

אזרחות צרפת היא מעמד נחשק הפותח דלתות למגוון הטבות והזדמנויות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *