Home / Uncategorized / סוגים שונים של ריפוי אנרגטי

סוגים שונים של ריפוי אנרגטי

ריפוי אנרגטי הוא ריפוי שמבוסס על השיטה האנרגטית על פיה לכל יצור חי בעולם יש שדות אנרגטיים המקיפים אותו ושומרים על איזון נפשי ופיזי וכן על יכולות הריפוי הטבעיות של הגוף. במהלך החיים כתוצאה מטראומות, פגיעות או מצבים שונים השדות הללו נפגעים ונוצרת חסימה אנרגטית שיוצרת בעיות שונות כמו כאבים, עצבות, לחצים, תחושה של תקיעות ועוד. ריפוי אנרגטי מטרתו לשחרר את החסמים הללו על ידי איתור המקור של הבעיה ולהזרים אנרגיה חדשה לגוף. אנשים שונים הסובלים מבעיות שמקורן מודע או שנמצא בתת מודע, בוחרים להגיע לטיפול אנרגטי על מנת לשחרר את החסמים השונים ולשפר תחומים שונים בחיים.

ישנם סוגים רבים של ריפוי אנרגטי ביניהם למשל רייקי, הילינג, ביואורגונומי, דיקור, רפלקסולוגיה ועוד. כל סוג של טיפול מתאים לאנשים אחרים ולבעיות אחרות. לעיתים המטפל יציע למטופל לפנות לסוג אחר של טיפול על פי גורמים שונים.

ריפוי אנרגטי מתבצע על ידי מטפלים אנרגטיים כאשר כל מטפל לרוב יעסוק בתחומי ריפוי אחרים. טיפולים שונים מתקיימים באופן שונה, חלקם כוללים מוזיקה מרגיעה, מגע, קריסטלים ועוד. כמו כן ניתן גם לבצע טיפול אנרגטי מרחוק כיוון שאנרגיה אינה תלויה בזמן או במרחב. ריפוי אנרגטי מרחוק נעשה לאחר שנקבע מועד על ידי המטפל והמטופל בו יעשה הטיפול. לאחר הטיפול המטפל יצור קשר עם המטופל ויסביר מה עלה מהטיפול ומה ההמלצה להמשך הטיפול. טיפול מרחוק יכול להתאים לאלו שקיבלו למשל המלצה על מטפל מומלץ אך כזה שמקבל באזור מרוחק מהבית. בנוסף, הטיפול יכול להתאים לאלו שמעדיפים לקבל טיפול כאשר הם נמצאים במקום נוח כמו הבית.

טיפולים אנרגטיים מסוגים שונים לרוב יכללו מפגש אחד אך ישנם טיפולים הכוללים סדרה של מפגשים וזה תלוי בגורמים רבים כמו למשל סוג הטיפול, הבעיה שמציג המטפל וכו׳.

מטפלים אנרגטיים לרוב יעבדו באופן עצמאי ויתחזקו קליניקה פרטית או לחילופין יעבדו במכון טיפולים או בקופות החולים. מטפל עצמאי ניתן למצוא באמצעות המלצות של אחרים או באמצעות האינטרנט שם לרוב ניתן להתרשם מאתר אינטרנטי ולקרוא בו מידע אודות סוגי הטיפולים השונים, היתרונות של ריפוי אנרגטי וכן המלצות של מטופלים קודמים. לרוב המטפל גם יספר אודות עצמו ולמה בחר לעסוק דווקא בתחום האנרגטי ובתחום הטיפולי. מכונים שונים המציעים מגוון טיפולים במקום אחד לרוב יתחזקו גם כן אתר בו ניתן לקרוא אודות האפשרויות השונות של טיפולים המוצעים דרכם. 

מחירים של טיפולים אנרגטיים משתנים בין סוגי הטיפולים השונים וגם בהתאם למטפל עצמו, האם הוא מקבל באופן פרטי או דרך מכון. מחיר של מפגש יכול לעמוד על כמה מאות שקלים וניתן לערוך השוואה בין מטפלים שונים ומכונים שונים. מחירים של טיפולים המוצעים דרך קופות החולים לרוב יהיו מוזלים יותר.

About admin

Check Also

חברות המציעות דוכן נאומים למכירה

באירועים רבים, בעיקר באלו שיש בהם במה, ניתן לראות דוכן נאומים ליד הנואם. דוכן נאומים הוא למעשה מעין פודיום שמאחוריו עומדים אנשים שרוצים לנאום באירוע או מופע עסקי, אקדמי או לימודי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *