Home / ריהוט / סוגים שונים של גדר לגינה

סוגים שונים של גדר לגינה

בעלי גינה לרוב ירצו שהגינה שלהם תהיה כמה שיותר יפה ומטופחת ולכן גם היא צריכה לכלול גדר. מטרתה של גדר לגינה היא להציע הגנה מפני פולשים, הפרדה בין הסביבה החיצונית לסביבה הפנימית וכן להוסיף פן עיצובי. קיימות היום גדרות מסוגים רבים ומגוונים וכן גדרות בעלות עיצוב ייחודי ואישי.

אחד הסוגים של גדר לגינה הוא גדר פלסטיק והיא גדר שלרוב תהיה מעוצבת בסגנון עדין וכזו אשר משתלבת היטב עם הדשא ועם הצמחייה. ניתן לבחור גדרות פלסטיק בצבעים שונים ועיצובים מגוונים על פי עיצוב הגינה.

סוג נוסף של גדר לגינה הוא גדר ברזל. גדר ברזל יכולה להחזיק שנים רבות אם מטפלים בה כמו שצריך וכמו כן היא מגינה מפני פולשים. גדר זו מאפשרת הגנה עוצמתית. כיום ניתן לעצב גדרות ברזל בסגנונות ייחודיים על ידי עיטורים ופרזולים שונים. כמו כן את הגדר ניתן לצבוע ולבחור את הגובה הרצוי.

כאשר בוחרים גדר לגינה יש לקחת בחשבון גורמים רבים ביניהם העיצוב שלה, גודל הסורגים המרכיבים אותה, הגובה שלה, המקום בו היא תותקן, תקני בטיחות ועוד. כמו כן קיימים סגנונות רבים של גדרות ביניהם למשל גדר אטומה אשר בין הלוחות שלה אין רווחים. גדר כזו מציעה אבטחה גבוהה יותר ופרטיות מקסימלית כיווון שהעוברים מבחוץ לא יכולים לראות מה מתרחש מעבר לגדר. גדרות הכוללות לוחות עם רווחים מציעות פחות פרטיות אך מציעות עיצוב מרשים יותר. יתרון נוסף בגדר כזו הוא שמתאפשרת כניסה של אור.

מחירים של גדר לגינה משתנים בהתאם לגורמים רבים כמו למשל החברה מספקת אותה, הגודל שלה, העיצוב שלה, חומרי הגלם המרכיבים אותה ועוד. המחיר של הגדר לרוב ייקבע על פי מטר ולכן ככל שהיא יותר גדולה כך היא תעלה יותר בסופו של דבר.

ניתן למצוא כיום סוגים רבים של גדרות דרך חברות שונות העוסקות בתחום או דרך מסגירות שמציעות גדרות מברזל. לרוב חברות או מסגריות אשר מציעות גדר לגינה יתחזקו אתר אינטרנט בו ניתן לראות תמונות של סוגי גדרות שונים, לקרוא אודות היתרונות של כל גדר והסוגים העיצובים הקיימים, לקרוא המלצות של לקוחות אחרים ועוד. 

אנשי מקצוע העוסקים בתחום לרוב ייעצו ללקוח לגבי בחירת הגדר המתאימה ביותר מבחינת חומר גלם, מבחינת פונקציונליות ועל פי התקציב של הלקוח. לרוב, יגיעו לראות את המקום בו רוצים להתקין את הגדר בגינה. 

כיום, כיוון שהתחום של עיצוב פנים הפך מוכר ונפוץ כל כך, ניתן למצוא גדר לגינה אשר מעוצבת באופן מוקפד על פי הזמנה אישית ובהתאמה לגינה. את הגדר בוחרים אמנם על פי העיצוב אך לא רק, וישנם גורמים נוספים ומשמעותיים לבחירת הגדר כמו בטיחות, עמידות ומחיר. ניתן לערוך השוואה בין מחירי החברות השונות בשוק.

About admin

Check Also

דלתות כניסה מברזל לבית

כיום ניתן לראות יותר בתים בהם יש דלת ברזל בכניסה כיוון שהברזל נחשב חומר חזק ועמיד, בעל יתרונות רבים וכמו כן, השנים האחרונות גם נחשב למוצר עיצובי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *