Home / אזרחות צרפתית / מהי ויזה לצרפת ?

מהי ויזה לצרפת ?

צרפת היא מדינה המציעה היסטוריה, תרבות, נופים מרהיבים, אקדמיות יוקרתיות ועוד. כיום ישראלים רבים מעוניינים להגר לצרפת או אפילו לעבור אליה למספר חודשים על מנת ללמוד או לעבוד בה. כמו כן, ישראלים רבים מעוניינים להקים בה עסקים. כדי לעבור לצרפת, נדרשת אזרחות צרפתית המאפשרת הטבות רבות באירופה כמו למשל האפשרות לנוע בחופשיות במדינות האיחוד האירופי, ללמוד ולעבוד בהן, להיכנס לארצות הברית ללא ויזה ועוד. כדי להוציא אזרחות צרפתית נדרשת זכאות מסוג מסוים כמו למשל זכאות מטעם ילודה על אדמת צרפת, מטעם הורשה או מטעם נישואין עם אזרח צרפתי. תהליך של הוצאת אזרחות כולל מסמכים שונים ויכול להימשך גם מספר שנים.

כמו כן, לא כולם יכולים להוציא אזרחות כיוון שאינם זכאים לכך או לא מעוניינים בכך ולכן בוחרים להוציא ויזה לצרפת שהיא אשרת שהייה זמנית המאפשרת לשהות בצרפת לתקופה מוגבלת. ויזה מסוגים שונים מאפשרת לעבוד, ללמוד או לטייל בצרפת.

קיימים סוגים שונים של ויזה לצרפת והם נבדלים זה מזה בזמן השהייה שהם מציעים, בהטבות ובזכויות וכן במגבלות. כך למשל קיימת ויזה לסטודנט לתקופה של עד 12 חודשים המאפשרת לעבוד למשך מספר שעות מוגבל וכן מאפשרת לקבל סיוע בשכר דירה. מצד שני קיימת ויזה לסטודנט שאיהנ מאפשרת לעבוד בתקופה השהות. ניתן למצוא כיום מידע רב אודות סוגי הויזה השונים ומה כל סוג מציע. 

תהליך של הוצאת ויזה לצרפת גם הוא משתנה בהתאם סוג הויזה וסיבת השהייה בצרפת. כך למשל כדי להוציא ויזה לסטודנט, נדרש להציג אישור קבלה למוסד אקדמי וכן גליון ציונים. חלק מהמסמכים דורשים גם תרגום נוטריוני. לעיתים, סטודנטים מוציאים ויזה לצרפת לתקופה קצרה על מנת להגיע למוסד האקדמי לבחינות קבלה ולאחר מכן במידה והתקבלו, הם מוציאים ויזה לתקופה ארוכה יותר.

כיום ניתן להיעזר בעורך דין צרפתי בתחום של הוצאת ויזה צרפתית מסוגים שונים. בארץ ישנם עורכי דין צרפתיים המציעים שירותים לישראלים ולצרפתיים בנושאים של נישואין וגירושין, נדל"ן, עסקים וכן הוצאת אזרחות או ויזה לצרפת מסוגים שונים. עורך דין צרפתי מכיר היטב את התחום של הוצאת ויזה לצרפת מכיר את השפה ואת הגופים השונים מולם יש להתנהל. בנוסף, עורך דין צרפתי יכול לכוון את הלקוח בהכנת המסמכים הנדרשים וכך לחסוך לו זמן והתעסקות.

ניתן למצוא עורך דין צרפתי באמצעות האינטרנט, לקרוא מידע אודותיו באתר האינטרנט שלו וכן לקרוא אודות השירותים שלו, אודות סוגי הויזות השונים הקיימים וכיצד לבחור בהם. כמו כן, ניתן להתרשם מהמלצות של לקוחות אחרים אודות עורך הדין וכן לקבל ממנו הצעת מחיר. למרות ששירותים של עורך דין כרוכים בעלויות נוספות, עבודה מולו היא מומלצת כיוון שמדובר בבעל מקצוע שמכיר את התחום, את השפה ואת הגופים הרלוונטיים.

About admin

Check Also

איך מוציאים אזרחות צרפתית לילדים ולמה לעשות את זה?

לאזרחות צרפתית יתרונות רבים כמו היכולת לחיות ולעבוד בצרפת ללא הגבלה, הזכות להצביע בבחירות לאומיות ולמלא תפקידים ציבוריים, הזכות לקבל הגנה מממשלת צרפת בחו"ל, גישה למערכת הבריאות הצרפתית ולחינוך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *