Home / Uncategorized / אינסטלטורים המציעים תיקון דודי שמש

אינסטלטורים המציעים תיקון דודי שמש

בבתים רבים יש דודי שמש המחממים את המים ובכך חוסכים בחשמל. פעמים רבות יש תקלות בדוד השמש ולכן מזמינים אינסטלטור, איש מקצוע העוסק בתחום הצנרת, הביוב והמים. 

תקלה בדוד שמש יכולה להתבטא בקצר או בבעיות בחימום המים. הגורמים לבעיות יכולים להיות הצטברות של אבנית בדוד, דוד שמש שאינו איכותי או התקנה לא טובה שלו. כיום ניתן למצוא מוצרים שונים ושיטות שונות ששומרות על אורך החיים של הדוד כמו למשל מסנן אבנית. במקרה של בעיה הנגרמת מאבנית ודורשת תיקון דודי שמש נעזרים באיש מקצוע.

בעיה נוספת המתרחשת בדודי שמש היא בעיה של נזילה. כאשר המתקן המחזיק את המערכת של הדוד אינה אטומה, או כאשר קיים בלאי של הדוד, נוצרות בעיות שונות.

ישנם סוגים שונים של תיקונים בדודי שמש ולא תמיד נדרשת החלפה שלהם. תיקון דודי שמש למשל יכול להיות החלפה של גוף החימום שלו. גוף החימום נמצא על גבי הפלאנג', ואותו ניתן להחליף באחד חדש. עלות ההחלפה של גוף חימום לרוב תעמוד על 200-250 שלקים בהתאם לאיש המקצוע. לרוב החלפת גוף חימום נובעת מהצטברות של אבנית, אך אנשי מקצוע ממליצים להחליף גם את המערכת החשמלית.

תיקון דודי שמש הוא נפוץ, ולא תמיד ממהרים לקנות דוד חדש. במקרים בהם אין ברירה ולא ניתן לתקן את הדוד, ימליץ איש המקצוע להחליפו.

ישנן דרכים שונות היום המוצעות על מנת למנוע תקלות בדוד. כך למשל חשוב להזמין איש מקצוע שיבצע ניקוי לדוד. מומלץ לבצע ניקוי כזה פעם בשנתיים על מנת לשמור על הדוד. עוד אפשרות למניעת תיקון דודי שמש היא להתקין טיימר לדוד, כך שלא ידלוק שעות ארוכות מדי ותיווצר אבנית. את השעון ניתן לכוון לשעות ספציפיות בהן נרצה שהדוד ידלוק. כמו כן, ניתן גם לבקש מטכנאי מקצועי להוריד את הטמפרטורה של המים ובכך ניתן להקטין היווצרות של אבנית.

ישנם סימנים שונים המצביעים כי צריך להזמין איש מקצוע לשם תיקון דודי שמש והם למשל קצר בעת לחיצה על המתג של הבוילר, אי חימום של המים, זרם חלש, מים בצבע חום ועוד.

כאשר בוחרים איש מקצוע לצורך תיקון דודי שמש חשוב לבחור איש מקצוע אמין ואיכותי. ניתן למצוא כיום ברחבי הארץ אינסטלטורים שונים המציעים תיקונים של דודי שמש ולכן חשוב להבין תחילה מה המחירים בשוק, להבין מעט יותר מה דורש תיקון של דודים ולחפש איש מקצוע אמין ומומלץ. ניתן היום לקרוא באינטרנט המלצות וחוות דעת אודות אנשי מקצוע שונים וכן לקבל המלצות מחברים ובני משפחה. מבחינת מחירים, קל למצוא היום מידע אודות מחירים הגיוניים עבור שירותים שונים ולכן חשוב לערוך סקר שוק ולהבין מעט כיצד בוחרים אינסטלטור ומה המחיר הרלוונטי לתיקון של דוד שמש.

About admin

Check Also

אילו מוצרים מייצרות מסגריות ?

מסגריות הן בתי מלאכה אשר בהן עובד המסגר ושם מייצרים מוצרים שונים ממתכות כמו למשל סורגים, מעקות, מדרגות, שערים וכן פסלי נוי ממתכת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *