Home / טיפול רגשי / מהו תקשור בטלפון ?

מהו תקשור בטלפון ?

תקשור הוא היכולת של אדם לבצע תקשורת עם ישויות שאינן קיימות בעולם הפיזי, ודרכן לקבל תשובות והכוונה לנושאים שונים עבור המטופל שלו. מתקשר הוא אדם שיש לו יכולות שונות ובעזרת החושים הוא יכול לתקשר עם אותן ישויות. הוא יכול לתקשר איתם על ידי ראייה, על ידי שנייה או דיבור.

אנשים רבים בוחרים לפנות למתקשר על מנת לקבל תשובות והכוונה לגבי נושא מסויים בחיים כמו זוגיות, משפחה, עסקים ועוד. תקשור נעשה לרוב באופן פרונטלי אך קיים גם תקשור בטלפון שהוא מתבצע מרחוק.

מבחינה אנרגטית אין הבדלים משמעותיים בין תקשור בטלפון לבין תקשור פרונטלי. על פי העולם האנרגטי, אין תלות במרחב ובזמן ולכן ניתן למצוא כיום טיפולים אנרטיים רבים ותקשור רוחני המתבצעים מרחוק. מתקשרים יכולים להעדיף לעיתים פגישה אישית על מנת לחוות יותר את הטיפול ולהבין היטב את המטופל, אך ניתן לבצע תקשור גם בטלפון.

היתרונות של תקשור טלפוני הם שניתן לבחור מתקשר שהקליניקה שלו נמצאת רחוק אך המליצו לנו עליו ואיננו יכולים להגיע, כמו כן ניתן לבצע את המפגש מהבית ובזמן מתאים וכו׳.

תקשור בטלפון או תקשור פרונטלי הם בעלי מחיר משתנה התלוי המתקשר עצמו, באורך הטיפול, במספר המפגשים, בניסיון של המטפל ועוד. ניתן למצוא תקשורים במחיר של כמה מאות שקלים או פחות.

מתקשרים שונים מציעים תקשור בטלפון ואותם ניתן למצוא באינטרנט, לקרוא אודותיהם ומדוע בחרו בתחום, אודות הטיפול שלהם ועוד. מתקשרים אשר עובדים באופן עצמאי, לרוב יתחזקו אתר אינטרנט ויציעו בו תוכן רב אודות עולם התקשור, עם מי מתקשרים, למה ומה היתרונות. כמו כן, הם לעיתים יפרטו מחירים וכן יסבירו את מהלכו של המפגש. מתקשרים שונים גם נותנים דוגמאות שונות של תקשורים ומוסיפים המלצות של לקוחות שונים. אם המתקשר גם מציע תקשור בטלפון הוא יסביר אודות התהליך.

תקשור בטלפון נותן מענה לשאלות שונות בנושאים שונים מכל מקום בעולם. בנוסף, צורות התשלום לרוב ישתנו בין המתקשרים השונים וכך גם זמן השיחה.

אנשים מסוימים בוחרים לקחת קורס בתקשור על מנת ללמוד את התחום ולתקשר בעצמם. קורסים שונים כוללים לימוד אודות התחום, סוגי הישויות, איך מתקשרים, במה ניתן לטפל ועוד. את היכולת של תקשור מפתחים ולומדים וניתן לרכוש אותה על ידי קורסים ולימודים מתאימים. בעזרת תקשור עם ישויות שונות שאינן קיימות בעולם הפיזי ולא ניתן לתקשר איתם באופן רגיל, ניתן לקבל הכוונה בנושאים רבים בחיים ולרפא קשיים ובעיות. לרוב המתקשר יאבחן את הבעיה ויעזור לרפא אותה על ידי התקשור שהוא מבצע.

מתקשרים שונים הם גם מטפלים בתחומים נוספים כמו למשל תחום הטיפולים הרגשיים והטיפולים האנרגטיים הכוללים למשל מיינדפולנס, ביואורגונומי, nlp ועוד. רבים גם עוסקים בתחום ההעצמה האישית, אימון אישי לחיים וטיפולים נוספים. 

About admin

Check Also

כיצד לבחור יועצת זוגית ?

כמו כל סוג של טיפול, בחירת המטפל היא חלק גדול בהצלחת התהליך. קיימות היום יועצות זוגיות רבות המציעות שירותים במגוון מקומות בארץ. לרוב יועצת זוגית תתחזק אתר אינטרנט ותכתוב בו אודות טיפול זוגי, אודות התהליך עצמו, אודות הסיבות בגללן כדאי להגיע ואודות סגנון הייעוץ שלה. דרך הכתיבה שלה ניתן להתרשם מההסתכלות שלה על טיפול זוגי, מה הטיפולים שלה כוללים וכו'. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *