Home / טיפול רגשי / יתרונות של תקשור בטלפון

יתרונות של תקשור בטלפון

תקשור הוא היכולת של אדם לבצע תקשורת עם ישויות ונשמות שאינן נמצאות בעולם הפיזי. מתקשר הוא אדם בעל יכולות שפותחו במהלך השנים, אשר מאפשרות לו ליצור קשר עם נשמות, עם תת המודע, ועם ישויות מיוחדות על ידי דיבור, שמיעה, ראייה ועוד.

מטרתו של התקשור היא לקבל תשובות, הכוונה ומידע מתה

מודע וכן מישויות שונות כמו מלאכים, מתים וכו׳. תקשור יכול להתבצע באופן פרונטלי וקיים גם תקשור בטלפון המתבצע מרחוק. 

תקשור נעשה על ידי מתקשר, והוא נעשה עבור אנשים שונים שבוחרים להגיע לפגישה עם המתקשר. אנשים שונים פונים לתקשור על מנת לקבל הכוונה לגבי תחומי חיים שונים כמו עבודה, לי דומם, זוגיות ועוד. 

תקשור בטלפון או תקשור פרונטלי נחשבים לתחום אנרגטי ולכן דורשים חיבור לרבדים עמוקים יותר. מתקשרים הם אנשים שמסוגלים להגיע לאותם רבדים על ידי ניסיון ויכולות שונות.

תקשור בטלפון הוא אפשרי כיוון שלאנרגיה אין תלות בזמן ובמרחב ולכן ניתן כיום גם למצוא טיפולים אנרגטיים נוספים הנעשים מרחוק. עם זאת, מתקשרים רבים דווקא מעדיפים לבצע תקשור פרונטלי כדי לראות את האדם הפונה לתקשור.

תקשור בטלפון הוא בעל יתרונות שונים, למשל האפשרות לקבל טיפול תקשור ממתקשר אשר נמצא רחוק, ולא קל להגיע אליו. כמו כן, התקשור מתבצע כאשר הלקוח בביתו, במקום שנוח לו ולא מצריך ממנו להגיע לקליניקה.

מתקשרים שונים לרוב יציעו טיפולים והדרכות נוספות הקשורות ברגש וברוח. כך למשל מתקשרים רבים גם מציעים טיפולים אנרגטיים, סדנאות שונות וכו׳. בשנים האחרונות ניתן לראות כי יותר אנשים מתעניינים בתחומים של טיפולים רגשיים על מנת לשפר תחומי חיים שונים, לשנות דפוסים שליליים ומחשבות שליליות וכן להגיע לשלווה ואושר. בין הטיפולים והתחומים השונים שניתן למצוא קיימים מיינדפולנס, ביואורגונומי, nlp ועוד רבים. חלק גדול מהטיפולים והסדנאות ניתנים גם לביצוע דרך הטלפון, כמו גם תקשור בטלפון שנעשה מרחוק. שירותים כאלו המתבצעים מרחוק יכולים להיות יתרון למי שיש לו קושי בהתניידות והגעה אל המטפל או לאנשים הנמצאים בחו״ל למשל וכו׳.

ניתן למצוא היום מתקשרים שונים ברחבי הארץ המציעים

תקשור פרונטלי או תקשור בטלפון באמצעות האינטרנט. לרוב מתקשר יעבוד באופן עצמאי ויתחזק אתר בו הוא יפרט אודות השירותים שלו, אודות תחום התקשור, כיצד הוא מתבצע ועוד. מתקשרים רבים יסבירו גם מדוע בחרו בתחום, אילו סוגים של ישויות קיימים וכמו כן איך אפשר לבצע תקשור בטלפון למי שמעוניין.

כל מתקשר גובה מחירים שונים עבור התקשור שלו וכמו כן משך זמן התקשור משתנה בין מתקשרים שונים. ישנם מתקשרים אשר מפרטים מחירים באתר שלהם ובכך ניתן לקבל מושג אודות טווח המחירים בשוק.

ניתן למצוא חוות דעת והמלצות על מתקשר לפני שבוחרים בו, להבין מה הסגנון שלו ומה המחירים שלו.

About admin

Check Also

כיצד לבחור יועצת זוגית ?

כמו כל סוג של טיפול, בחירת המטפל היא חלק גדול בהצלחת התהליך. קיימות היום יועצות זוגיות רבות המציעות שירותים במגוון מקומות בארץ. לרוב יועצת זוגית תתחזק אתר אינטרנט ותכתוב בו אודות טיפול זוגי, אודות התהליך עצמו, אודות הסיבות בגללן כדאי להגיע ואודות סגנון הייעוץ שלה. דרך הכתיבה שלה ניתן להתרשם מההסתכלות שלה על טיפול זוגי, מה הטיפולים שלה כוללים וכו'. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *