Home / סורגים / מה העלות של סורגים מברזל והיכן כדאי לרכוש אותם?

מה העלות של סורגים מברזל והיכן כדאי לרכוש אותם?

כאשר מדברים על סורגים מברזל לרוב הכוונה לסורגים לבית אשר עשויים ברזל יצוק או פלדה. הסורגים בישראל עומדים בתקן של מכון התקנים ולעתים גם נדרשת עוד בקרה ופקחות בנושא על ידי רשויות נוספות בהתאם לאזור ההתקנה.

סורגים מברזל נחשבים לסורגים האמינים ביותר כדי למנוע סכנה של נפילות בגלל עלותם הזולה יחד עם העמידות החזקה שלהם לאורך השנים וגם העיצוב שמתאים עם האבן. לרוב, סורגים יהיו מברזל גם בגלל שהכוח נשיאה שלהם הוא גבוה והתקן מתיר נשיאה של משקל מעל 69 ק"ג.

העלות של סורגים מברזל נעה בין כמה מאות שקלים לאלפי שקלים, זהו כמובן תלוי בסוג הברזל ממנו מיוצרים הסורגים וגם העיצוב של הברזל כמו גם צורת הפרזול שלו. 

הייצור של סורגים מברזל הוא לרוב סורג בטני ולא סורג רגיל כדי ליצור תחושה יותר חמימה וביתית ולא תחושה של כליאה. סורגים לחלונות מברזל עמידים גם בפני מזג האוויר שכן הם מכוסים בלקה מיוחדת אשר שומרת על עמידותם לאורך זמן.

מלבד הרכישה של סורגים מברזל חשוב גם לשמור על תחזוקה נאותה של הסורגים ולא להזניח את השמירה עליהם שכן לסורגים, כמו כל מוצר בעולם, יש שחיקה עם הזמן. השמירה על הסורגים תוכל למנוע את האסון הבא על ידי שמירה על איכות הסורגים. 

בנוסף, רכישה של סורגים ממסגר לרוב תלווה גם באחריות לשלוש שנים ואף יותר אך לא כל מסגר מציע את האחריות הזו ולכן כדאי לבדוק ולברר בכל מסגרייה מהי מסגרת האחריות לסורגים. סורגים מברזל גם עמידים מאוד מפני פריצות וחלק מאחריות של מסגריות מציעות גם אחריות מפני פריצות. 

סורגים ניתן לחתוך רק בעזרת דיסקים מאוד חדים ויקרים אשר עושים רעש חזק מאוד לאורך הרבה זמן, לכן כאשר מתבצע חיתוך של הפלדה, ניתן לשמוע בוודאות שמתרחשת פריצה. בנוסף, קיימים היום חיישנים על הסורגים שאפשר בעזרתם לדעת האם יש מגע או שימוש בהם וכך ניתן לדעת האם יש ילד אשר מתפס על הסורגים או כי זהו פורץ שמנסה לפרוץ אל תוך הבית.

ניתן לרכוש גם סורגים מברזל מחברות אשר מתמחות בייצור סורגים ובטיחות לבית ולא רק ממסגר. לעתים העלות של מסגר תהיה זולה יותר וגם המסגר יכול להתאים את סוג הסורגים לבית בהתאם לעיצוב האישי. כדאי להיוועץ גם עם מסגרים וגם עם חברות המייצרות מוצרי בטיחות לבית בנושא זה כדי לקבל את הצעת המחיר הטובה ביותר.

לסיכום, רכישת סורגים מברזל היא חשובה מאוד עבור ילדים ובעלי חיים הנמצאים בתוך הבית וגם עבור מניעה של פריצות בקומות נמוכות יותר. ככל שהקומה גבוהה יותר, כך החשיבות לסורגים סביב הבית עולה ולכן כדאי מאוד לרכוש סורגים חזקים ועמידים לאורך זמן ובעלי כושר נשיאה גבוה.

About admin

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *