Home / טיפול רגשי / היתרונות של קורס מיינדפולנס אונליין

היתרונות של קורס מיינדפולנס אונליין

לאחרונה המילה מיינדפולנס הפכה לנפוצה יותר בעולם המערבי וניתן למצוא היום קורסים בתחום, סדנאות, קורסי הכשרת מדריכים וגם למצוא את התחום של מיינדפולנס במוסדות חינוך, באקדמיות, בארגונים ועוד. מיינדפולנס הוא תהליך המתרחש במוח של הבאת הקשב אל ההווה בצורה מודעת. כתוצאה מפיתוח של המיומנות הזו ניתן להקל על בעיות שונות ולשפר תחומים רבים בחיים. בעזרת מיינדפולנס למשל ניתן ללמוד כיצד להיות רגועים יותר, כיצד לשים לב לנשימות שלנו, כיצד לצאת ממצבי לחץ ומצוקה וכיצד להנות ממה שקורה סביבנו כאן ועכשיו. בעזרת הכלי הזה ניתן גם לעשות זום אאוט ממצבים של כאב, לחץ או עצבות ולהתמקד במה שקורה סביב. בתחום ניתן למצוא היום קורסים שונים ומגוונים, סדנאות לארגונים, לבתי ספר ואפילו קורס מיינדפולנס אונליין שבו ניתן להשתתף מבלי לצאת מהבית.

קורס מיינדפולנס אונליין ממש כמו קורס פרונטלי יכלול מספר מפגשים כאשר כל מפגש מתקיים מדי שבוע ונמשך כמה שעות בהתאם לסוג הקורס. הקורסים השונים לרוב יכללו היכרות עם השיטה, היסודות שלה בבודהיזם וכיצד היא משולבת במערב, איך לתרגל נשימה נכונה וכיצד היא יכולה לעזור לנו, מהי מדיטציה, איך לפתח חמלה, סבלנות, סובלנות ומערכות יחסים טובות יותר עם הסביבה ועוד. בעזרת תרגול של מיינדפולנס ניתן להגיע לשלווה אישית, לשמחה, להעלות את הביטחון העצמי, להפחית חרדות, לחצים ודיכאון וכן לפתח את הקשב והריכוז שלנו וגם לשפר את איכות השינה.

ניתן למצוא קורס מיינדפולנס אונליין באמצעות האינטרנט או באמצעות המלצות של חברים ובני משפחה. לרוב מדריכי מיינדפולנס שעובדים באופן פרטי או כאלו שעובדים כחלק ממרכז המעביר קורסים בתחום הרגשי יתחזקו אתר אינטרנט כך שניתן לקרוא בו אודות התחום, אודות הרכב הקורס, אודות המדריכים עצמם וכן להתרשם מהמלצות של אחרים. קורס מיינדפולנס אונליין או פרונטלי וגם סדנאות של מיינדפולנס כוללים חומר למידה מעניין וכן נותנים כלים להתמודדות עם מצבי החיים. 

מחירים של קורסי מיינדפולנס משתנים בהתאם לגורמים רבים למשל המדריך המעביר אותם, הרכב הקורס, משך הקורס, מיקום ועוד. לרוב מחירו של קורס מיינדפולנס אונליין יהיה נוח יותר משל קורס פרונטלי בעיקר כי לא נדרש סטודיו.

קורס מיינדפולנס אונליין הוא בעל יתרונות רבים ביניהם היכולת להשתתף בו מבלי לצאת מהבית למשל אחרי יום ארוך, האפשרות להשתתף בו בשעה מאוחרת או בשעה שפחות נוח לנו להגיע בה אל הקורס הפרונטלי כמו שעת ערב למשל. קורס מקוון גם יכול לחסוך משמעותית את זמני הנסיעות הלוך וחזור ואת עלויות הנסיעה. בעזרת קורס מקוון ניתן ללמוד מיינדפולנס גם אצל מדריך מומלץ שמעביר קורסים רחוק מאזור המגורים שלנו ולכן לא נוכל להגיע אליו לסטודיו. מיינדפולנס הוא קורס בעל יתרונות רבים וניתן לבחור היום בסדנה קצרה, קורס ארוך או קורס מקוון.

About admin

Check Also

מהו טיפול מיינדפולנס ?

מיינדפולנס היא שיטת טיפול רגשי הנקראת בעברית מודעות קשובה או קשיבות כיוון שהיא מתייחסת ליכולת שלנו לפתח קשיבות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *