Home / טיפול רגשי / מהו קורס מיינדפולנס אונליין ?

מהו קורס מיינדפולנס אונליין ?

מיינדפולנס הוא תחום שהופך יותר נפוץ בשנים האחרונות כמו גם תחומים רבים שמטרתם לטפל ברגש האדם. המשמעות של מיינדפולנס בעברית היא מודעות קשובה, ומדובר בתהליך של הבאת הקשב אל ההווה, אל מה שקורה כאן ועכשיו. על ידי טיפוח של היכולת הזו, ניתן להפחית כאבים, חרדות, לחצים, כעסים, בעיות קשב וריכוז ועוד. מיינדפולנס כולל תרגילים שונים ומדיטציות שאותם ניתן לשלב בחיי היומיום ובכך להתמודד באופן אחר עם מצבים שונים.

התחום של מיינדפולנס משולב כיום בעולם החינוך, בסדנאות לקהל הרחב ובקורסים שונים. קיימים היום קורסים רבים ומגוונים של מיינדפולנס ביניהם גם קורס מיינדפולנס אונליין שהוא קורס שמתקיים מרחוק. קורסי מיינדפולנס כוללים מספר מפגשים שבהם לומדים כלים שונים להתמודדות עם מצבי החיים, כיצד להפחית חרדות ומתחים מיותרים, כיצד לשפר תחומים שונים בחיים וכיצד לשלב תרגילים ומדיטציות בחיי היומיום. הקורסים כוללים גם מידע אודות מיינדפולנס, איך הוא קשור לבודהיזם וכיצד הוא משפיע על העולם המערבי. כל קורס בנוי בצורה שונה, כולל מספר מפגשים שונה ובעל מחיר אחר.

קורס מיינדפולנס אונליין הוא קורס שמוצע לאחרונה גם כן והוא מתבצע מרחוק. כלומר, ניתן להשתתף בו גם מבלי לצאת מהבית, וכך במקרה שזמני הקורס פחות נוחים לנו או אם הקורס מתקיים באזור מרוחק, נוכל להשתתף בכל זאת. 

קורס מיינדפולנס אונליין שונה מעט מקורס פרונטלי אך בכל זאת קיימים היום קורסים כאלו הכוללים גם כן תרגילים שונים וחוברות לימוד שונות. 

מחיר של קורס מיינדפולנס אונליין לרוב יהיה נמוך יותר משל קורס פרונטלי וכדי למצוא קורסים שונים ניתן להיעזר באינטרנט. באופן כללי כל קורס מיינדפולנס הוא בעל עלות שונה התלויה בגורמים רבים ולכן טווח המחירים עבור קורסים או סדנאות בתחום הוא רחב. מדריכים שונים שמעבירים קורסים של מיינדפולנס לרוב יתחזקו אתר אינטרנט בו ניתן לקרוא אודות המדריך עצמו, אודות מבנה הקורס, מחיר הקורס ועוד. באתר לרוב ניתן למצוא המלצות של משתתפים קודמים על מנת להתרשם מאיכות הקורס. 

מדריכים רבים שמציעים קורסים פרונטליים מציעים גם קורס מיינדפולנס אונליין וניתן לקרוא כיצד מתנהל הקורס ולהבין מה הוא כולל. כיוון שמיינדפולנס הפך מוכר יותר בשנים האחרונות ניתן למצוא מידע רב אודות התחום ולהבין מה היתרונות של תרגול מיינדפולנס. בנוסף, קיימים היום גם קורסי מדריכים שמטרתם להכשיר את המשתתפים להדריך בתחום. הקורסים הללו מיודעים בעיקר לאנשי טיפול וחינוך שמעוניינים להוסיף את התחום של מיינדפולנס לעולם המקצועי שלהם.
קורס מיינדפולנס אונליין הוא פתרון למשתתפים שאינם יכולים להגיע באופן פרונטלי לקורס. בעקבות מגפת הקורונה, קורסים רבים ותחומים לימודיים רבים הפכו מקוונים ואיפשרו לאנשים רבים להשתתף בהם למרות המגבלות השונות. כיום עדיין נמצא למצוא קורסים רבים שמתנהלים באופן מקוון ומקלים על המשתתפים.

About admin

Check Also

מהו טיפול מיינדפולנס ?

מיינדפולנס היא שיטת טיפול רגשי הנקראת בעברית מודעות קשובה או קשיבות כיוון שהיא מתייחסת ליכולת שלנו לפתח קשיבות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *