Home / סוכן ביטוח עצמאי / כיצד לבחור סוכן ביטוח עצמאי ?

כיצד לבחור סוכן ביטוח עצמאי ?

כיצד לבחור סוכן ביטוח עצמאי ?

עולם הביטוחים מציע מגוון רחב של ביטוחים מסוגים שונים וכמו כן גם מסלולים רבים. כל חברת ביטוח מציעה מחירים אחרים ושירות שונה וקיימות היום חברות ביטוח רבות בארץ. אנשים רבים בוחרים לפנות ישירות אל חברת הביטוח, לקבל ממה הצעה לביטוח הרלוונטי, להתייעץ ולרכוש דרכה את המסלול המתאים. כיום חברות הביטוח נותנות שירות מתקדם ולכן רבים מחליטים לפנות ישירות אליהן. עם זאת יש כאלו שמעדיפים לעבוד מול סוכן ביטוח עצמאי ולא ישירות מול החברה.

סוכן ביטוח עצמאי הוא איש מקצוע בעל רישיון לעסוק בתחום הביטוחים והוא לרוב יעבוד באופן עצמאי, כלומר לא כחלק מסוכנות ביטוח, ולכן יתחזק אתר אינטרנט או עמוד ברשת חברתית כדי לפרסם את עצמו. סוכן ביטוח מטרתו להגיע ללקוחות, מפה לאוזן או על ידי פרסום נכון, להיפגש איתם ולהבין מהם מה הצרכים שלהם מהביטוח, מה היכולות הכלכליות שלהם ועל פי אלו להציע להם מספר אפשרויות למסלולי ביטוח שיכולים להתאים להם ולהיות המשתלמים ביותר.

סוכן ביטוח עצמאי לרוב עובד עם מספר חברות ביטוח כך שהוא מכיר היטב את המסלולים שלהן, את המחירים, את התנאים ועוד. את שכרו הוא מקבל מעמלות שניתנות על ידי חברות הביטוח כך שהלקוח לא צריך לשלם עבור השירותים של הסוכן. סוכן הביטוח, בזכות הידע והניסיון שלו יכול לעזור ללקוח לבחור במסלול המתאים ביותר עבורו וכן להתנהל מול החברה במקרים של תביעות. בנוסף, סוכן הביטוח יכול להשקיע מספיק זמן בבחירת המסלול המומלץ וכן במעקב אחר הפוליסה. ללקוח לרוב לא יהיה מספיק זמן וידע כדי להתעסק בתחומי הביטוח.

סוכן ביטוח עצמאי גם יהיה איש הקשר של הלקוח כך שהלקוח לא צריך לנסות לפנות אל החברה ישירות וכך גם הוא יכול לדבר עם איש קשר שכבר מכיר את התיקים שלו היטב. ניתן למצוא סוכן ביטוח כמעט בכל אזור בארץ, לקרוא אודות הסוכן המלצות וחוות דעת, להבין עם אילו חברות הוא עובד, לקרוא מידע אודות הביטוחים השונים והשירותים השונים שהסוכן מציע ועוד. את איכות השירות שלו הסוכן ניתן לבחון באמצעות המלצות וחוות דעת אך גם הזמן הוא פרמטר חשוב לבחינת הסוכן. כלומר במהלך תקופת העבודה מול סוכן ביטוח עצמאי ניתן לבחון את איכות השירות שלו, את מהירות המענה שלו, את הנכונות לעזור, את ההתנהלות במקרים של תביעות וכן את האמינות שלו. 

כאשר בוחרים סוכן ביטוח עצמאי לרוב מתחילים בחיפוש אחר סוכנים שנותנים שירות באזור המגורים שלנו אך בזכות הטכנולוגיה המתקדמת שמאפשר להעביר מסמכים באונליין ולהתנהל מרחוק, ניתן גם לפנות לסוכן ביטוח מומלץ שדווקא נותן שירות באזור מרוחק יותר. סוכן ביטוח יכול להציע ללקוח ביטוחים במגוון תחומים כמו ביטוח חיים, ביטוחי רכב, ביטוחי בריאות ועוד.

About admin

Check Also

חיפוש סוכן ביטוח בתל אביב

סוכן ביטוח הוא איש מקצוע העוסק בתחום הביטוחים ומטרתו בין היתר להכיר את הלקוח ולהציע לו מספר אפשרויות של מסלולי ביטוח שונים מאת חברות ביטוח שונות. הסוכן יתאים את האופציות ללקוח לפי היכולות הכלכליות של הלקוח וכן לפי הצרכים שלו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *