Home / דלתות / מה ההבדל בין חלונות בלגיים לחלונות רגילים?

מה ההבדל בין חלונות בלגיים לחלונות רגילים?

חלונות הם אחד המוצרים החשובים בבית וכיום ניתן לראות מגוון של חלונות אשר נוחים יותר לשימוש, אטומים יותר בפני רעשים וטמפרטורות וכן מציעים גם פן עיצובי מרשים. חלונות בלגיים הם סוג של חלונות אשר הופך יותר מוכר בשנים האחרונות בגלל היתרונות שלהם.

חלון בלגי הוא בעל פרופילים דקים ועדינים במיוחד, וכן עשויים ברזל או אלומיניום. פרופיל הוא המסגרת של החלון, החלק שמחבר בין הזכוכיות. כיוון שהפרופילים בחלון בלגי הם מינימלסטיים, רוב החלון הוא שקוף ולכן מציע מראה מיוחד יותר. כמו כן, חלונות בלגיים ניתנים לחלוקות שונות, כלומר הפרופילים שלהם יכולים לחלק את החלון לריבועים, או לצורות אחרות ובגדלים אחרים, מה שמאפשר יותר סגנונות עיצוב. 

לאורך השנים היה מיוצר החלון הבלגי מברזל, אך בשנים האחרונות האלומיניום הופך נפוץ יותר וניתן לראות חלונות בלגיים העשויים מאלומיניום. אלומיניום הוא חומר שונה מברזל והוא ידוע בבידוד שלו מפני קור וחום, בעמידות שלו לחלודה ועוד. בנוסף אלומיניום לא דורש חידוש בצביעתו, והוא עמיד בפני נזקי מים ומזיקים.

כיום ניתן לראות בבתים רבים חלונות בלגיים בגדלים שונים, המאפשרים לאור לחדור אל תוך הבית ויוצרים מראה נקי וייחודי. מעצבי פנים ואדריכלים רבים משלבים חלונות בלגיים בבתים פרטיים כיוון שהחלונות הללו ידועים במראה היפה שלהם.

המחירים של החלונות הבלגיים תלויים בגורמים רבים כמו למשל היצרן שלהם, הגודל שלהם, מורכבות העיצוב שלהם ועוד. ניתן למצוא מידע רב אודות ממוצע המחירים בשוק ולהבין מה טווח המחירים וכיצד הוא נקבע. לצד חלונות בלגיים לרוב ירצה הלקוח להתקין גם תריסים בעלי מראה יפה וטכנולוגיה מתקדמת על מנת לשמור על המראה של החלון. כיום ישנם סוגים רבים של תריסים וביניהם גם תריסי אור, אשר נחשבים למודרניים ומציעי מראה נקי וייחודי. מדובר בתריסים המציעים שלושה מצבי פתיחה, והם נפתחים באופן חשמלי. גם הצבע של התריס נתון לשינוי וניתן להתאים אותו לצבע הפרופיל של החלון הבלגי, למשל אפור או לבן. 

חלונות בלגיים הופכים יותר נפוצים גם בגלל מגוון הסגנונות העיצוביים שהם מציעים. החלונות ניתנים למגוון ציפויים, אפשרויות פתיחה שונות כמו בהזזה או קיפול, הוספת רשת מגנטית שמציעה גם היא מראה ייחודי ועוד.
ניתן למצוא כיום מידע רחב אודות חלונות בלגיים באינטרנט. להבין ממה הם עשויים, מדוע הם נחשבים לאיכותיים כל כך, אילו צורות, סגנונות ואפשרויות קיימים וכיצד נראים החלונות. כמו כן, יצרנים וספקים רבים של חלונות אלו יציעו קטלוג בו ניתן לראות סגנונות עיצוב, גדלים וסוגים שונים של חלונות אלו, המציעים מראה אחר ומתאימים לחדרים אחרים בבית. המחיר של החלונות משתנה ותלוי בגורמים רבים, לכן לרוב ניתן לקבל הצעת מחיר מותאמת אישית על פי מידות, צורה, סגנון ועוד.

About admin

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *