Home / מחסומים / היכן ניתן לרכוש מחסומים להשכרה לזמן מוגבל?

היכן ניתן לרכוש מחסומים להשכרה לזמן מוגבל?

כיום ניתן למצוא בארץ חברות רבות המציעות ציוד לאירועים להשכרה. חברות אלו לרוב יעבדו עם חברות אחרות וארגונים אשר מקיימים אירועים וזקוקים לציוד מגוון. כלומר, חברות וארגונים רבים מעוניינים לקיים אירועי חברה, כנסים ומופעים אשר דורשים ציוד שאינו קיים אצלם. לשם כך, ארגונים אלו פונים למפיקי אירועים או לחברות המציעות ציוד לאירועים.

חברות המציעות ציוד לאירועים לרוב יציעו אותו להשכרה, כיוון שמי שזקוק לציוד לרוב ישתמש בו באירוע אחד ולא באופן שוטף. אולם ניתן למצוא גם חברות המוכרות את הציוד שלהן. ציוד לאירועים כולל בין היתר אביזרי במה, ריהוט, תפאורה לאירועים, ציוד הגברה ותאורה וכן מחסומים לאירועים. מחסומים להשכרה מוצעים על ידי חברות שונות למטרות שונות.

כך לדוגמה, נדרשים מחסומים להשכרה באירועים המתקיימים בשטח פתוח, בהם יש צורך לסמן, להכווין קהל, לתחום אזורים וליצור סדר. במקומות כמו פארקים למשל, כאשר מתקיימים מופעים או פסטיבלים יש צורך במחסומים על מנת לתחום את שטח האירוע, ליצור הפרדה בין פעילויות שונות בתוך האירוע וכן להכווין את הקהל. לרוב מחסומים המשמשים למטרות אלו יהיו מחסומי אלומיניום, אשר אינם מאסיביים וכבדים ולכן אינם משמשים להדוף קהל. 

מחסומים להשכרה מסוג נוסף הם מחסומי לחץ לאירועים. מדובר במחסומים מאסיביים וכבדים יותר המשמשים באירועי ענק ובהפגנות לרוב מחסומים אלו גם יהיו מגובים על ידי אנשי ביטחון. ניתן לראות מחסומי לחץ סביב במות של מופעי אמנים וכן באירועים הומי אדם. 

לרוב ניתן למצוא מחסומים להשכרה מסוגים שונים אצל חברות המציעות ציוד לאירועים וניתן גם למתג את המחסומים בשם החברה או הארגון המזמינים את המחסומים. ניתן להתייעץ עם החברה המקצועית לגבי סוג המחסומים וכמות המחסומים שאותם יש להזמין, בהאתם לסוג האירוע ולגודלו. 

מלבד מחסומים להשכרה לרוב חברות רבות יציעו גם עמודי חיבלול שנועדו ליצור סדר בתורים לרכישת כרטיסים או לדוכני מזון למשל.

מחסומים להשכרה לעיתים עדיפים על פני מחסומים למכירה מכיוון שכאשר שוכרים את המחסומים אין צורך לדאוג לשינוע שלהם אל האירוע ולאיסוף שלהם בסופו, למקום אחסון עבורם ותחזוקה שוטפת שלהם. את כל אלו מציעה החברה המשכירה אותם. אולם, חברות וארגונים המקיימים אירועים באופן שוטף או משתמשים במחסומים באופן קבוע יעדיפו לרכוש את המחסומים.

מחיר של מחסומים להשכרה או למכירה משתנה בהתאם לגורמים רבים כמו הסוג שלהם, הכמות המוזמנת ועוד. חברות שונות מציעות מחירים שונים בהתאם לשיקולים רבים וכן למורכבות ההובלה ולמיקום בארץ. 

ניתן למצוא חברות המציעות מחסומים מסוגים שונים להשכרה או למכירה ברחבי הארץ באמצעות האינטרנט, להתרשם מתמונות של מחסומים שונים ומאפשרויות מיתוג שלהם, לקרוא אודות ההבדלים בין סוגי המחסומים השונים ולעיתים גם למצוא מחירים ולערוך השוואה בין החברות השונות. חברות רבות יציעו שירות בפריסה ארצי ואחרות יציעו שירותים באזורים ספציפיים.

About admin

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *