Home / מחסומים / ההבדלים בין השכרת מחסומים למכירת מחסומים

ההבדלים בין השכרת מחסומים למכירת מחסומים

מוצרים רבים כיום ניתן לשכור או לרכוש ולכן קל למצוא חברות בשוק המציעות את שתי האפשרויות הללו. בתחום של אירועים בעיקר, ניתן למצוא ציוד להשכרה המוצע על ידי חברות שונות ובכך ניתן לבחור את הציוד המתאים לאותו אירוע מבלי לשמור אותו ולאחסן אותו לאחר מכן. חברות רבות העוסקות בתחום של הפקת אירועים למשל נעזרות בשירותים של חברות המציעות השכרת מוצרים שונים. חברה המציעה השכרה לרוב תציע גם שינוע למקום האירוע ואיסוף של המוצר בסוף האירוע. כמו כן, האחסון, התחזוקה והניקיון של המוצרים יעשה על ידי החברה המחזיקה בציוד ומשכירה אותו.

סוג מוכר של ציוד לאירועים הוא מחסומים וכיום ניתן למצוא חברות המציעות השכרת מחסומים לאירועים מסוגים שונים. אירועים המתקיימים בטבע למשל, בשטחים פתוחים כמו פארקים או אפילו במקומות סגורים וגדולים, דורשים מחסומים. המחסום משמש כגדר ארעית אותה ניתן להזיז ממקום למקום בהתאם לצורך, לכמות הקהל ולסוג האירוע. בעזרת מחסומים ניתן למשל לתחום מקום מסוים, ליצור הפרדה בין אזורים, ליצור הכוונה לקהל וכן ליצור סדר. השכרת מחסומים מוצעת בעיקר לארגונים ולחברות המקיימות אירועים גדולים.

ישנם סוגים רבים של מחסומים להשכרה ביניהם למשל מחסומי אלומיניום, פשוטים יחסית בעלי צורה ישרה שאותם מחברים אחד לשני. מחסומים אלו מתאימים להכוונה של קהל ותיחום של שטחים. כך למשל ניתן למקם אותם כגדרות המפרידות בין השטח החיצוני של האירוע לשטחו הפנימי. כמו כן, ניתן לראות מחסומים כאלו גם במבנים ציבוריים בהם מתבצעת קבלת קהל ובהם יש צורך ליצור תורים מסודרים. השכרת מחסומים לאירועים גם כוללת מחסומי לחץ, שהם מחסומים מאסיביים יותר ולרוב גם מגובים על ידי אנשי ביטחון. מחסומים אלו משמשים בעיקר במופעי ענק והפגנות, שם יש צורך להדוף קהל. 

השכרת מחסומים לא נעשית רק עבור אירועים ומופעים וישנם גם מחסומים המשמשים לצרכים אחרים. כמו כן, חברות המציעות מחסומים להשכרה לרוב גם יציעו ציוד נוסף לאירועים כמו למשל במות, ציוד במות, תפאורה, הגברה ותאורה ועוד. 

השכרת מחסומים שונה מרכישה של מחסומים וניתן לבחור את האפשרות המתאימה ביותר לפי האירוע. מבחינת מחירים, המחיר של ציוד להשכרה יהיה זול יותר מאשר של ציוד למכירה, אך אם מדובר בשימוש תדיר, רכישה יכולה להיות משתלמת יותר.
חברות שונות המציעות השכרת מחסומים וכן ציוד נוסף לאירועים לרוב יציעו שירות באזורים ספציפיים בארץ, אולם ניתן למצוא גם חברות המציעות שירותים בפריסה ארצית. לרוב חברות שונות יתחזקו אתר על מנת לפרסם את עצמן ובו ניתן לקרוא אודות המוצרים השונים להן, אודות כמות המחסומים שהן יכולות להציע ואודות אפשרויות המיתוג השונות אותן ניתן לשלב במחסומים. ניתן לקרוא המלצות וחוות דעת על החברות השונות וכן להתרשם מהאיכות של מוצריהן.

About admin

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *