Home / אזרחות צרפתית / איך מוציאים אזרחות צרפתית לילדים מבלי לצאת מישראל?

איך מוציאים אזרחות צרפתית לילדים מבלי לצאת מישראל?

אזרחות צרפתית היא אזרחות המאפשרת לבעליה הטבות רבות ולכן כיום יותר ישראלים בודקים אודות הוצאת אזרחות צרפתית לילדים שלהם, בתנאי שהם זכאים לכך.

אזרחות צרפתית מאפשרת לנוע בחופשיות במדינות האיחוד האירופי, שצרפת היא בין המייסדות שלו. בנוסף, בעזרת אזרחות צרפתית ניתן ללמוד במוסדות אקדמיים בצרפת או באירופה, לגור באירופה, לעבוד בה וכן להיבחר ולבחור בבחירות מקומיות. אזרחות זו יכולה להוות יתרונות רבים לבעליה באירופה ולכן כיום התחום של הוצאת דרכון אירופאי הופך נפוץ יותר. כך למשל, צרפתיים שעלו לארץ, ונולדו להם כאן ילדים מעוניינים להוציא אזרחות צרפתית לילדים שלהם. 

ישנם סוגים שונים של זכאות לקבלת אזרחות צרפתית ביניהם למשל זכאות מטעם נישואים לאזרח צרפתי. כך למשל, ישראלית שנישאת לאזרח צרפתי יכולה לבקש להוציא אזרחות צרפתית ועליה להגיש מסמכים שונים המראים על נישואין של לפחות חמש שנים. כמו כן, יש זכאות להוצאת אזרחות צרפתית הנובעת מטעם ילודה על אדמת צרפת. תינוק שנולד בצרפת גם להורים שאינם אזרחי צרפת, רשאי לקבל אזרחות. סוג נוסף של זכאות הוא מטעם הורים צרפתיים. כך הורים של ילדים שנולדו בישראל, אך הם בעצמם בעלי אזרחות צרפתית יכולים להוציא אזרחות צרפתית לילדים שלהם. 

כדי להוציא אזרחות צרפתית לילדים של אזרח צרפתי, יש להתנהל מול הקונסוליה הצרפתית בארץ. תהליך של הוצאת אזרחות צרפתית מתבצע בארץ מול גופים שונים, וכדי לבצע את התהליך נדרשים מסמכים שונים כמו ספר משפחה צרפתי, תעודות לידה, תעודות נישואין ועוד. כמו כן, גם לאחר הוצאת הדרכון הצרפתי יש לחדש אותו מדי כמה שנים.

לא כולם זכאים להוצאת אזרחות צרפתית לילדים או אפילו עבור עצמם ולכן קיימת אפשרות של הוצאת ויזה לצרפת. ויזה היא אשרת שהייה המאפשרת לשהות בצרפת לתקופה מוגבלת וממושכת לצורך לימודים, עבודה או מחקר. חוקרים שונים למשל שצריכים לשהות כמה חודשים בצרפת מוציאים ויזה להם ולבני המשפחה שלהם על מנת לעבור לצרפת לתקופה הרצויה.
עבור אלו המעוניינים להוציא אזרחות צרפתית לילדים שלהם או עבור עצמם, מומלץ לפנות לעורך דין צרפתי בתחום. בארץ קיימים עורכי דין צרפתיים רבים המציעים שירותים בתחום של הוצאת אזרחות צרפתית, ירושות, נדל״ן, הוצאת ויזה לצרפת ועוד. עבודה מול עורך דין צרפתי היא מומלצת כאשר מעוניינים בשירות הקושר את הדין הצרפתי כיוון שהוא בעל ניסיון בתחום. עורך דין צרפתי לרוב רכש את השכלותיו בצרפת והוא בעצמו בעל אזרחות צרפתית כך שהוא מכיר את השין הצרפתי וכמובן את השפה. בתחום של הוצאת אזרחות צרפתית לילדים של אזרח צרפת או הוצאת אזרחות צרפתית מטעם נישואין למשל, עורך דין צרפתי יכול לתת שירות כיוון שהוא בעל ניסיון ויודע מה התהליך הנדרש. ניתן למצוא עורכי דין צרפתיים בארץ באמצעות האינטרנט.

About admin

Check Also

איך מוציאים אזרחות צרפתית לילדים ולמה לעשות את זה?

לאזרחות צרפתית יתרונות רבים כמו היכולת לחיות ולעבוד בצרפת ללא הגבלה, הזכות להצביע בבחירות לאומיות ולמלא תפקידים ציבוריים, הזכות לקבל הגנה מממשלת צרפת בחו"ל, גישה למערכת הבריאות הצרפתית ולחינוך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *