Home / Uncategorized / אילו מוצרים מייצרות מסגריות ?

אילו מוצרים מייצרות מסגריות ?

מסגריות הן בתי מלאכה אשר בהן עובד המסגר ושם מייצרים מוצרים שונים ממתכות כמו למשל סורגים, מעקות, מדרגות, שערים וכן פסלי נוי ממתכת. באמצעות כלים ייעודיים וחימום של המתכות, המסגר יכול לכופף את המתכת ולעצב אותה לצורות שונות ולכן מוצר ממתכת כמו ברזל יהיה לרוב מעוטר ויכלול פרזולים מיוחדים.

לרוב פונים אל מסגריות כאשר רוצים להזמין מוצר ממתכת בהזמנה אישית. כך למשל אנשים המעוניינים להתקין שער חשמלי לבית בצורה מסוימת, גודל מסוים וצבע מסוים לרוב יפנו למסגריה. כמו כן, גדרות לחצר במגוון סגנונות מיוצרות על ידי מסגריות וניתן לראות היום גדרות מיוחדות ובעלי צורות מרשימות. כיום ניתן לראות גם מדרגות ברזל בשילוב של עץ, המותקנות בבתים ובמשרדים ונבחרות על ידי מעצבי פנים. מדרגות אלו הפכו נפוצות יותר והן מעניקות מראה אורבני וייחודי. גם מדרגות ברזל בשילוב של חומרי גלם נוספים מיוצרות במסגריה.

קיימות מסגריות רבות בארץ המציעות שירותים שונים וכמו כן סגנונות עיצוב ייחודיות להן. ניתן למצוא מסגריה באמצעות האינטרנט, שם לרוב היא תתחזק אתר ובו ניתן לקרוא אודות השירותים שהיא מציעה, אודות המוצרים השונים שלה וחומרי הגלם שלה וכמו כן להתרשם מתמונות של שערים, גדרות וסורגים בעיצובים שונים על מנת לקבל השראה. מסגריות רבות גם מסבירות ממה מורכב המחיר של כל מוצר באתריהן וכן מפרטות אודות טווח המחירים של כל מוצר.

לאחר שבוחרים מסגריה, לרוב איש מקצוע יגיע אל הלקוח על מנת לראות היכן מותקן המוצר, לקחת מידות, לקבוע לגבי העיצוב המבוקש ולהכין הצעת מחיר מתאימה. מחיר של מוצרי מתכת שונים המיוצרים במסגריה ינוע בין טווח רחב וישתה בהתאם לגורמים רבים. כך למשל מסגריות קובעות את המחירים שלהן על פי גודל המוצר, כמות חומר הגלם, שילוב של חומרי גלם אחרים, מורכבות העיצוב וההתקנה, האם הלקוח רוצה צביעה וכן האם יש צורך בגילוון.

גילוון הוא תהליך של ציפוי מתכת בחומר מיוחד לצורך שמירה מפני חלודה ומפני נזקי מזג האוויר. מוצרים כמו מעקות למדרגות חוץ, שערים וגדרות עומדים בחוץ וחשופים לשינויי מזג האוויר ולכן הם עוברים תהליך של גילוון. גילוון משפיע גם הוא על המחיר הסופי של המוצר וקיימים שני סוגים של גילוון ביניהם קר וחם. גילוון חם יהיה איכותי ויקר יותר מאשר הגילוון הקר וכמו כן הוא מתבצע במקומות בודדים בארץ.
כיוון שיש מגוון רחב של מסגריות בארץ, ניתן לבחור את המסגריה על פי האיכות שלה, המקצועיות שלה וסגנון העיצוב שלה. כמו כן, ניתן לערוך השוואת מחירים בין מגוון המסגריות על מנת להבין את טווח המחירים בשוק. כיוון שקיימים עיצובים רבים עבור מוצרי מתכת שונים, ניתן להתייעץ עם אנשי מקצוע לגבי בחירת העיצוב המתאים ביותר על פי קריטריונים שונים.

About admin

Check Also

חברות המציעות דוכן נאומים למכירה

באירועים רבים, בעיקר באלו שיש בהם במה, ניתן לראות דוכן נאומים ליד הנואם. דוכן נאומים הוא למעשה מעין פודיום שמאחוריו עומדים אנשים שרוצים לנאום באירוע או מופע עסקי, אקדמי או לימודי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *