Home / אזרחות צרפתית / הוצאת אזרחות צרפתית לילדים

הוצאת אזרחות צרפתית לילדים

צרפת היא אחת מהמדינות המקימות של האיחוד האירופי ולכן דרכון צרפתי מציע הטבות רבות בצרפת עצמה וגם ברחבי מדינות אירופה. צרפתיים רבים שעלו לארץ מעוניינים להוציא אזרחות צרפתית לילדים שלהם על מנת שיוכלו גם הם ליהנות מההטבות השונות שהיא מציעה.

אזרחות צרפתית מאפשרת לנוע בחופשיות במדינות האיחוד האירופי, לטייל בהן, לגור בהן, לעבוד בהן וכמו כן ללמוד במוסדות אקדמיים בתעריפים מועדפים. בנוסף, בעזרת אזרחות צרפתית ניתן להקים בתי עסק בצרפת וכן לבחור ולהיבחר בבחירות המקומיות. כיוון שאזרחות צרפתית מאפשרת פתיחת דלתות רבה באירופה, ישראלים רבים כיום בודקים את זכאותם להוצאתה. ישנם סוגים שונים של זכאויות להוצאת אזרחות צרפתית בהם למשל אזרחות צרפתית לילדים של אזרחי צרפת, אזרחות לילידי צרפת גם אם ההורים לא אזרחי צרפת, אזרחות שניתנת מטעם נישואין ועוד.

כל סוג של זכאות לאזרחות צרפתית דורש תהליך מעט אחר, מסמכים שונים וניתן בתנאים מסוימים. כך למשל תהליך של קבלת אזרחות צרפתית מטעם נישואין עם אזרח צרפתי, דורשת הצגת מסמכים להוכחת חמש שנות נישואין משותפות בין בני הזוג וכמו כן, מסמכים המעידים על חמש שנות ניהול משק בית משותף. בנוסף, על המבקש אזרחות צרפתית מטעם נישואין לעבור מבחן שפה. כמו כן, הוצאת אזרחות צרפתית לילדים של הורים צרפתיים דורשת מסמכים המעידים על מקור הזכאות, ספר משפחה צרפתי ועוד.

תהליך של הוצאת אזרחות צרפתית לילדים של אזרחי צרפת או הוצאת אזרחות מטעם נישואין ומטעם זכאות אחרת הוא תהליך ארוך ודורש היכרות עם הגופים השונים, תרגום של מסמכים, איתור מסמכים מסוימים ועוד. כיום, ישראלים רבים המעוניינים להוציא אזרחות צרפתית יעדיפו לעבוד מול עורך דין צרפתי בעל ניסיון בתחום.

כיום ניתן למצוא בארץ עורכי דין צרפתיים המציעים שירותים שונים ביניהם למשל שירותים בתחום של ירושות, גירושין ונישואין, עסקים, נדל"ן, הוצאת ויזה לצרפת והוצאת אזרחות צרפתית. עורך הדין דובר את השפה וכמו כן הוא מכיר היטב את הדין הצרפתי ואת הגופים השונים דרכם מתנהל תהליך של הוצאת אזרחות. כמו כן, עורכי דין אלו גם מכירים את סוגי הזכאויות השונים כמו אזרחות צרפתית לילדים או מטעם נישואין ולכן יכולים להכווין את הלקוח בהצגת המסמכים המתאימים. כמו כן עורך דין מקצועי ומנוסה יכול גם לזרז את התהליך ובכך לקצר אותו.

אזרחות צרפתית לילדים של אזרח צרפת ניתנת מטעם שורשים. אזרחות לבני זוג ניתנת מטעם נישואין וכמו כן אזרחות למי שנולד על אדמת צרפת ניתנת בגלל הילודה עצמה במדינה. אולם לא כולם זכאים להוצאת אזרחות צרפתית ובכל זאת מעוניינים ללמוד תקופה בצרפת, לעבוד בה או לטייל בה. במקרה זה ניתן להוציא ויזה לצרפת שהיא אשרת שהייה זמנית המאפשרת לשהות במדינה למשך תקופה מוגבלת לצרוך מטרות שונות.

About admin

Check Also

איך מוציאים אזרחות צרפתית לילדים ולמה לעשות את זה?

לאזרחות צרפתית יתרונות רבים כמו היכולת לחיות ולעבוד בצרפת ללא הגבלה, הזכות להצביע בבחירות לאומיות ולמלא תפקידים ציבוריים, הזכות לקבל הגנה מממשלת צרפת בחו"ל, גישה למערכת הבריאות הצרפתית ולחינוך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *