Home / אזרחות צרפתית / מהו תהליך של קבלת אזרחות צרפתית ?

מהו תהליך של קבלת אזרחות צרפתית ?

מהו תהליך של קבלת אזרחות צרפתית ?

אזרחות צרפתית היא אזרחות שניתנת בתנאים מסוימים והיא מציעה הטבות רבות. כיום ישראלים רבים מכירים את התהליך של הוצאת אזרחות צרפתית ונעזרים בה על מנת להיכנס למדינות שונות, לעבוד או ללמוד בחו"ל ועוד.

קבלת אזרחות צרפתית תלויה בכמה גורמים, כלומר יש סוגים שונים של זכאות לקבלת אזרחות. לדוגמה זכאות להוצאת אזרחות מטעמי נישואים עם אזרח צרפת. במקרה זה על המבקש להוכיח חמש שנות נישואים משותפות עם אזרח צרפת וכן לעבור מבחן שפה. דוגמה נוספת של זכאות להוצאת אזרחות צרפתית היא למשל ילודה על אדמת צרפת או היות המבקש צאצא של אזרחי צרפת. כיום ישנם ישראלים רבים שמתחילים תהליך של קבלת אזרחות צרפתית דווקא מטעם סבים וסבתות יוצאי צפון אפריקה. 

אזרחות צרפתית מאפשרת בין היתר להתגורר בצרפת, לעבוד בה וללמוד בה, לנוע בחופשיות במדינות רבות באיחוד האירופי, להיכנס לארצות הברית ללא ויזה, להיבחר ולבחור בבחירות המקומיות וכמו כן ללמוד באוניברסיטה בקנדה במחירים מועדפים. עבור ישראלים רבים, לימודים, עבודה זמנית או מגורים בחו"ל הם רלוונטיים ולכן עבורם אזרחות אירופית כלשהי יכולה להיות לעזר.

קבלת אזרחות צרפתית יכול להיות תהליך ארוך ומורכב ולכן רבים נעזרים היום בעורך דין המציע את השירות. עורכי דין צרפתים מחזיקים משרד עורכי דין בארץ ומציעים שירותים שונים בתחום הנדל"ן, הוצאת אזרחות ויזות לצרפת ועוד. עורכי דין בעלי משרדים אלו לרוב יתחזקו אתר אינטרנט בו ניתן לקרוא אודות השירותים שהם מציעים, אודות הליך של קבלת אזרחות צרפתית וכן לקרוא אודות ההתמחות של עורך הדין והמלצות של לקוחות אחרים.

עורכי דין אלו מכירים היטב את הדין הצרפתי ויודעים עם אילו גופים עליהם להתנהל לצורך תהליך של קבלת אזרחות צרפתית וכן אילו מסמכים נדרשים מהלקוח. מעבר לאזרחויות, עורכי דין שונים גם מציעים ליווי בתהליך של הוצאת ויזה לצרפת. ויזה היא אשרת שהייה זמנית והיא מיועדת לאלו שצריכים או מעוניינים להגיע לצרפת לצורך לימודים, עבודה, מחקר וכדו'. ישנם סוגים רבים של ויזות לצרפת כאשר כל סוג שונה מהאחר בתקופת השהייה בצרפת, בהטבות השונות, ביכולת לעבוד וכו'. כך לדוגמה אם אדם רוצה לטוס לצרפת לצורך בחינות לפני קבלה ללימודים, הוא צריך ויזה לתקופת זמן קצרה, והוא יגיש מסמכים המוכיחים כי הוא הולך להיבחן. במקרה של קבלה ללימודים, יצטרך המבקש ויזה לתקופת שהייה ארוכה יותר וכן הלאה.

בין אם מדובר בהוצאת ויזה לצרפת או קבלת אזרחות צרפתית עורך דין מקצועי יכול לייעץ ללקוח שלו וללוות אותו בתהליך. גם בדיקת זכאות וכן חידוש הזכאות יכולות להיעשות בעזרתו של עורך דין אשר עוסק בתחום וניתן היום למצוא משרדי עורכי דין שמציעים את השירותים הללו ברחבי הארץ, לערוך השוואה ביניהם ולהבין מה המחירים שלהם.

About admin

Check Also

איך מוציאים אזרחות צרפתית לילדים ולמה לעשות את זה?

לאזרחות צרפתית יתרונות רבים כמו היכולת לחיות ולעבוד בצרפת ללא הגבלה, הזכות להצביע בבחירות לאומיות ולמלא תפקידים ציבוריים, הזכות לקבל הגנה מממשלת צרפת בחו"ל, גישה למערכת הבריאות הצרפתית ולחינוך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *