Home / דלק / סולר לחימום ביתי

סולר לחימום ביתי

מי שגר בהרים הגבוהים של השומרון, באריאל, בירושלים או בהרי הגולן מזמן כבר לא מתעסק במזגנים ומפזרי חום. 

בקיץ לא מספיק חם כדי להדליק מזגן ואילו בחורף צריך חימום משמעותי הרבה יותר מחימום של מיזוג אוויר או תנורים. 

זאת הסיבה שברוב הבתים באזורים אלו ובאזורים קרים נוספים בארץ בפרט ובעולם בכלל, יהיה ניתן למצוא מערכות חימום שמונעות על ידי סולר לחימום ביתי.

במערכות הסקה שונות, תת רצפתיות, כאלו המותקנות בקירות או קמינים, סולר לחימום ביתי נשרף לאט ומחמם את הבית כולו בצורה שווה ולאורך זמן. 

העלות של התקנת מערכת הסקה ביתית שמונעת על ידי סולר לחימום ביתי מעט יקרה, אך בחישוב כלכלי ארוך אפשר להבין שבמקומות בהם יש צורך בחימום משמעותי 24/7, אין ברירה אחרת ומערכות אלו הן הכדאיות ביותר. 

זאת כיוון שמערכות סולר לחימום ביתי מחממות טוב יותר בעלות נמוכה יותר כשמדובר בחימום לאורך ימים ובמזג אוויר קר במיוחד. 

מעבר לכדאיות הכלכלית של מחירי הסולר הזולים יחסית למחירי החשמל, הפסקות חשמל שנפוצות בישראל לא פוגעות בחימום שמונע על ידי סולר לחימום ביתי מה שיאפשר את ההדלקה שלו גם כאשר אין חשמל בבית. 

אם כבר יש לכם מערכת חימום ביתית הפועלת על בסיס הסקה, חשוב שתדעו שמערכות המופעלות על ידי נפט מצריכות ניקוי בכל כמה חודשים מאחר והנפט עצמו נוטה להתלכלך.

בחימום הבית באמצעות סולר לחימום ביתי אין צורך לנקות את מערכת ההסקה מאחר והסולר אינו מתלכלך, מה שחוסך את עלויות הניקוי ואת ההתעסקות בתחזוקת מערכת החימום. 

סולר לחימום ביתי, בניגוד לנפט, זמין הרבה יותר ונגיש יותר, מעבר למחיר הזול של סולר להסקה ביתית הוא גם נפוץ הרבה יותר וקל יותר להשיג אותו מלהשיג נפט.

About admin

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *