Home / תקשור בטלפון / איך מתבצע תקשור בטלפון ועבור מי הוא מתאים?

איך מתבצע תקשור בטלפון ועבור מי הוא מתאים?

תקשור הוא יכולת של אדם לקבל מסרים מתת המודע או מישויות שונות כמו מלאכים וישויות אור, שאינן קיימות בעולם הפיזי אלא ברוחני. תקשור נעשה על ידי מתקשר ומטרתו של תקשור היא לכוון את האדם, למצוא חסמים שגורמים לבעיות שונות, לרפא בעיות שונות, לקבל מסרים מישויות שונות שקשורות לאדם ולהראות לו את הצד המואר, תובנות על החיים ועוד. תקשור נעשה בפגישה בין המטופל למתקשר, אך קיים גם תקשור בטלפון שמתבצע מרחוק.

כיום ישנם מתקשרים רבים כאשר חלקם אינם אמינים. ישנן דרכים שונות לאתר מתקשר שאינו אמין על ידי המידע שהוא נותן על העבר של המטופל, על ידי תשובות שהוא נותן על הווה של האדם ועוד. מתקשרים מומלצים בשונה ממתקשרים שאינם אמינים גם לא יגבו מחירים גבוהים מדי. כמו כן, מתקשרים מומלצים יציעו לאדם שמולם את הצד המואר, ולא מסרים מפחידים ושליליים. כאשר הולכים לתקשור חשוב להבין גם למה מצפים, מה שחשוב בתהליך הוא לא מי הישויות מהן מתקבלים המסרים אלא מה המסרים עצמם, וכיצד הם עוזרים או מלמדים משהו על החיים. 

אנשים רבים בוחרים לפנות לתקשור פרונטלי או תקשור בטלפון על מנת לקבל הכוונה, לקבל תשובות על שאלות, ללמוד דרכי התמודדות ולקבל כלים להתמודדות עם קשיים, לרפא בעיה מסוימת ועוד. 

תקשור בטלפון אפשרי כיוון שנשמות וישויות בעולם מחוברות באופן רוחני. כמו גם בטיפולים אנרגטיים רבים, לרוח ולאנרגיה אין תלות בזמן ובמרחב ולכן ניתן להעביר טיפולים שונים מרחוק. בתקשור, המידע השונה נמצא בנשמה ובגוף והוא כולל הקשבה שנעשית על ידי החושים של המתקשר. 

תקשור בטלפון יכול להיות נוח יותר מסיבות רבות כמו למשל חיסכון בזמן ההגעה למפגש עם המתקשר. כמו כן, לעיתים יש המלצה על מתקשר אמין ואיכותי שמקבל את המטופלים שלו בעיר מרוחקת. אם אותו מתקשר מציע גם תקשור מרחוק, ניתן לבחור בו למרות המרחק.

תקשור בטלפון גם מאפשר למטופל להיות במקום נוח לו ובזמן המתאים לו. משך שיחת התקשור יכולה להשתנות בין מתקשרים שונים.

ניתן למצוא כיום מתקשרים רבים באמצעות האינטרנט כיוון שלרוב הם יעבדו באופן עצמאי ויתחזקו אתר. חלק מהמתקשרים גם מציעים טיפולים ואימונים אחרים כמו למשל בתחום של העצמה אישית, אימון אישי לחיים וטיפולי nlp או ייעוץ זוגי. באתר של מתקשר ניתן לקרוא אודות התחום של תקשור, כיצד מתבצע התהליך ולמי הוא יכול לעזור. כמו כן ניתן למצוא מידע אודות המתקשר עצמו, להבין למה בחר בתחום ולהכיר אותו מעט יותר טוב. מתקשרים אשר מציעים תקשור בטלפון גם יציינו זאת ויסבירו כיצד הוא עובד. מבחינת מחירים, חלק מהמתקשרים יפרמו את המחיר שלהם עבור תקשור פרונטלי או תקשור טלפוני באתר כך שניתן להתרשם מהמחירים.

About admin

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *